این روزها همه نام ویروس کرونا را شنیده‌اید و کم‌وبیش با آن آشنایی دارید. کرونا، ویروس ناشناخته‌ای که روزهای آخر سال 2019 پیدا شد و خیلی زود کل دنیا را درگیر خود کرد. اولین راهکار برای مقابل با این ویروس همه‌گیر، قرنطینه بود که از همان ابتدا برای سفرهای خارجی اجرا شد و پس از آن حتی سفرهای داخلی را نیز لغو کرد.
کد خبر: ۱۲۷۰۱۶۱

بسیاری از هم‌وطنان عزیزمان که برای سفر نوروزی خود برنامه‌ریزی  کرده بودند، مجبور به کنسل کردن سفرها شده و تمام تعطیلات خود را در خانه ماندند.

پس از ماه‌ها قرنطینه، بسیاری از ایرانیان منتظر از بین رفتن ویروس کرونا و باز شدن مرزها هستند تا بتوانند سفرهای خود را از سر گرفته و دوباره برای داشتن روزهایی زیبا و خاطره‌انگیز برنامه‌ریزی نمایند.

در ادامه پرطرفدارترین تورهای خارجی را معرفی کرده و پس از آن خواهیم گفت که بعد از کرونا به چه شهرهایی سفر کنیم؟

تور ارمنستان

بعد از کرونا به چه شهرهایی سفر کنیم؟

تور ارمنستان، از جمله پرطرفدارترین تورهای خارجی در بین ایرانیان است که به دلیل نزدیک بودن به ایران، ارزان‌تر بودن نسبت به دیگر مقاصد خارجی و عدم نیاز به دریافت ویزا­، مورد استقبال بسیاری از هم‌وطنان عزیزمان قرار دارد. ایروان، پایتخت ارمنستان و یکی از کهن‌ترین شهرهای دنیاست که جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی فراوانی را در خود جای داده است. از جمله معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایروان می‌توان به میدان جمهوری، معابد و کلیساهای تاریخی، سالن اپرای تئاتر، موزه ماتناداران، کاسکاد ایروان، رصدخانه کاراهونج، پارک عشاق، کوه‌های آرارات و دریاچه سوان اشاره کرد. تور ارمنستان از جمله اولین تورهایی است که پس از بازگشایی مرزها و شروع پروازها، برگزار خواهد شد. با توجه به عدم نیاز به ویزا برای ورود به ارمنستان، پیشنهاد می‌کنیم گذرنامه خود را آماده کنید تا بعد از کرونا بتوانید به این کشور تاریخی و زیبا سفر کنید. تور ازمنستان به دو صورت زمینی و هوایی برگزار می‌شود.

تور کوش‌آداسی

بعد از کرونا به چه شهرهایی سفر کنیم؟

تور کوش‌آداسی، یکی از ارزان‌ترین تورهای اروپایی است که طرفداران زیادی در بین هم‌وطنان عزیزمان دارد. همان‌طور که می‌دانید، ترکیه یک کشور اروپایی- آسیایی است که شهر کوش‌آداسی در بخش اروپایی آن واقع شده است. اگر دوست دارید سفر ارزان به اروپا داشته باشید، تور کوش‌آداسی را از دست ندهید. این شهر آب‌وهوایی معتدل دارد که امکان سفر در هر 4 فصل سال را به علاقه‌مندان می‌دهد. بنابراین،  در هر فصلی که باشید می‌توانید این شهر را به عنوان اولین مقصد خود بعد از کرونا، انتخاب نمایید. استراحت در سواحل زیبا و خوش‌آب‌وهوای کوش‌آداسی و استفاده از تفریحات آبی هیجان‌انگیز آن، تمام ناراحتی‌ها و بی‌حوصلگی‌های دوران کرونا را از ذهن و روح شما خارج خواهد کرد. می‌توانید زمانی را به بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر اختصاص داده و از مکان‌هایی چون پارک ملی کوش‌آداسی، گوورجین آداسی، کلیسای سنت جان، آدالند، افه‌سوس، دیدایما، پرینه، غار زئوس، غار کاراجا، روستای گوزل چاملی، جزیره کبوتر  و ... نیز دیدن کنید.

تور وان

بعد از کرونا به چه شهرهایی سفر کنیم؟

تور وان اغلب مورد استقبال افرادی قرار دارد که قصد خرید از کشور ترکیه را دارند. وان را می‌توان ارزان‌ترین شهر این کشور معرفی  کرد که به دلیل داشتن مرز مشترک با ایران، امکان سفر زمینی را نیز برای هم‌وطنان عزیزمان فراهم می‌کند. علاوه بر این، تعداد بسیار زیادی هتل در این شهر وجود دارد که هرکدام از آن‌ها امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان خود قرار داده و قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. از این رو، با هر بودجه‌ای که به وان سفر کنید، هتل موردنظر خود را پیدا خواهید کرد. چیزی که توجه همگان، خصوصا علاقه‌مندان به خرید را به خود جلب می‌کند، تعداد بالای مراکز خرید این شهر است که چند برابر ظرفیت آن می‌باشد. مراکز خرید و بازارهای وان انواع کالاهای موردنیاز را با قیمت‌هایی بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌کنند. البته در کنار خرید می‌توانید  از آب‌وهوای مطبوع و جاذبه‌های گردشگری وان نیز لذت ببرید.  

تور مالزی

بعد از کرونا به چه شهرهایی سفر کنیم؟

تور مالزی کمی گران‌تر از تورهای معرفی شده تا این‌جاست، اما این کشور جذاب و دیدنی ارزش هزینه بیشتر را دارد. مالزی، یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیاست که به دلیل جاذبه‌های طبیعی، بناهای جذاب، فرهنگ متفاوت، ادیان و پوشش متنوع مردمان آن، مورد توجه بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته است. در  مالزی می‌توانید از جاذبه‌هایی چون برج‌های دوقلوی پتروناس، خیابان بوکیت بینتانگ، مسجد صورتی پوتراجایا و دهکده فرانسوی‌ها و ژاپنی‌ها در کوالالامپور بازدید نمایید. علاوه بر این، شهرهای دیگر مالزی مانند لنکاوی و پنانگ نیز جاذبه‌هایی بسیار دیدنی دارند که پیشنهاد می‌کنیم بازدید از آن‌ها را در برنامه سفر خود بگنجانید. 

در این مقاله پرطرفدارترین تورهای خارجی را معرفی کرده و لیستی از بهترین شهرها برای سفر بعد از کرونا را در اختیارتان قرار دادیم. البته می‌توان به این لیست شهرهای دیگر ترکیه مانند آنتالیا­، استانبول، آنکارا و همچنین مقاصد گردشگری دیگری چون سنگاپور،  باکو، نخجوان، تفلیس، هندوستان و ... را نیز اضافه کرد. اگر دوست دارید با تورهای گردشگری همراه شده و یکی از این شهرها را برای سفر بعد از  کرونا انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به وب‌سایت آژانس گردشگری کایت با آدرس www.kite.ir بزنید و زمان برگزاری تورها و شرایط آ‌ن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید با شماره 02175097700 تماس گرفته و با کارشناسان کایت در مورد تور موردنظر خود مشورت نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها