استوری‌ های اینستاگرام، از آپدیت‌های موفقی بود که بسیاری از کاربران به آن علاقه‌مند شدند. آیا دابل استوری به عنوان آپدیت جدید، کاربران را باز هم شگفت‌زده می‌کند؟
استوری‌ های اینستاگرام، از آپدیت‌های موفقی بود که بسیاری از کاربران به آن علاقه‌مند شدند. آیا دابل استوری به عنوان آپدیت جدید، کاربران را باز هم شگفت‌زده می‌کند؟
کد خبر: ۱۲۶۸۲۶۷

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، استوری‌ های اینستاگرام، از آپدیت‌های موفقی بود که بسیاری از کاربران به آن علاقه‌مند شدند.

آیا دابل استوری به عنوان آپدیت جدید، کاربران را باز هم شگفت‌زده می‌کند؟ برای برخی از کاربران این آپدیت اعمال شده است اما اینستاگرام اعلام نکرد که برای کاربران چه منطقه‌ای این تغییر به وجود آمد.

به هرحال او ادعا دارد که هر کاری می‌کند تا کاربران تجربه‌ بهتری از استفاده‌ی این پلت‌فرم داشته باشند.

تاکنون نیز اینستاگرام، یکی از موفق‌ترین پلت‌فرم‌های شبکه‌ اجتماعی، به طرز چشمگیری موفق عمل کردهاست.

حالا نگاهی به آمار بیندازیم تا ببینیم استوری چه عملکردی در سال‌های اخیر داشت:

از سالی که استوری به این پلت‌فرم اضافه شد و تا 3 سال بعد طبق این نمودار، آمار استفاده کاربران از استوری‌ دو برابر سال پیش آن است و این رشد بیشتر از رشد استفاده‌ی پست‌های اینستاگرامی است.

حال اینستاگرام می‌خواهد به جای خطی بودن نمایشگر استوری‌ها آن را به صورت صفحه کامل نمایش دهد و به این صورت کاربر می‌تواند نگاه اجمالی و سریع‌تری به رویدادهای صفحه‌ خود داشته باشد.

به بیانی دیگر، استوری‌ها به علت تجربه‌ی موفق خود به ارکان اصلی‌تری برای اینستاگرام مبدل می‌شوند.

قبل این تغییر صفحه اول اپلیکیشن‌های شما، اولین پست و نمایشی خطی از استوری‌ها بود که بر اساس ترتیب تاریخ آنها را می‌دیدید اما حالا با این آپدیت، شما دیگر نیازی به نگاه کردن همه‌ استوری‌ها ندارید.

فقط کافی است بر صفحه‌هایی که علاقه دارید کلیک کنید چون وسعت دید بیشتری در اختیار دارید. حالا دیگر مدیریت بیشتری در زمان و محتوای آنچه نظاره می‌کنید دارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها