وین رونی در قرنطینه دو بار خبرساز شد، یک بار وقتی در مصاحبه ای گفت که آدمی طبیعی نیست و یک بار هم وقتی مخالفت خود را با یک موضوع جنجالی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۶۴۶۴۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی استار، در شرایطی که بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال یا به خواست خود دستمزدهایشان را در شرایط بد اقتصادی باشگاه های فوتبال که ناشی از شیوع کرونا است کاهش میدهند و یا با درخواست باشگاه های خود مبنی بر چشم پوشی از بخشی قراردادهایشان موافقت می کنند وین رونی در کنار مسوت اوزیل ستاره آلمانی آرسنال با مخالفت خود جنجال ساز شده اند.

وین رونی که میلیون ها پوند ثروت دارد و یکی از ثروتمندترین ورزشکاران انگلیسی به شمار می رود در مصاحبه اخیر خود تاکید کرده که کاهش دستمزد فوتبالیست ها یک حرکت ظالمانه است!

کالین رونی همسر وین رونی که در تمام سال های اخیر بیش از هر فرد دیگری بابت رفتارهای او آزار دیده است گفته که کاش دهان وین همیشه بسته باشد و حرف نزند تا نه خودش و نه او را به دردسر بیندازد.

کالین که در سال های اخیر بارها تا آستانه جدایی از وین پیش رفته بارها از سوی خیانت دیده. این زوج چهار فرزند دارند که هر چهار تا پسر هستند.

واقعیت این است رونی که از 17 سالگی به شهرت رسید تا امروز که 34 سال دارد هرگز رفتار نرمالی نداشته. جنجال های تکراری او به همه چیز مربوط می شود، از رانندگی در حال مستی تا ارتباط با زنان مختلف و خیانت به همسر.

وین رونی که سال های پایانی فوتبال خود را پشت سر می گذارد هم اکنون در دربی کانتی بازی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها