نوروز می‌تواند یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر خانوادگی باشد. همین سبب می‌شود تا نیاز به گشت و گذار در مکان‌های جدید به وجود بیاید.
کد خبر: ۱۲۶۰۴۸۰

شاید بسیاری افراد نام‌هایی چون ترکیه، تایلند، دبی و امثال این‌ها را شنیده باشند اما یا به همه آن‌ها سفر کرده باشند یا ترجیح دهند به مسیری خاص‌تر و کم‌تر معروف قدم بگذارند.

آژانس آویسا به عنوان برگزارکننده‌ مستقیم تورهای جنوب شرق آسیا، در این مطلب می‌کوشد تا شما را با دو مقصد خاص و ویژه که یکی در جنوب شرق آسیا و دیگری در شرق آسیا قرار گرفته است، آشنا کند تا نوروز 99 را در آب و هوایی متفاوت و در کشورهایی بی‌نظیر سپری کنید.

تور ویتنام نوروز 99؛ خاص‌ترین ناشناخته جنوب شرق

تور ویتنام نوروز 99 از آن دست مسیرهایی‌ست که مسافران‌ش با رضایت کامل از آن خارج خواهند شد، البته شرط انتخاب درست مانند تمامی مسیرهای دیگر گردشگری در مورد آن صدق می‌کند، اما از آن‌جا که تنوع جاذبه‌های گردشگری آن بسیار زیاد است، امکان جذب کردن تمامی اقشار و افراد را دارد. چه آن‌ها که به دنبال تاریخ و فرهنگ و کند و کاو در مردمان یک سرزمین هستند با مکانی پر رمز و راز روبرو خواهند شد، چه آن‌ها که عاشق تفریح و گردش و ساحل هستند از کیلومترها سواحل استوایی لذت می‌برند، چه آن‌ها که از عاشقان طبیعت محسوب می‌شوند می‌توانند از این کشور که طبیعت‌ش نه در منطقه‌ی خود که در کل جهان بی‌همتاست لذت ببرند.

نوروز 99 با تورهای کم‌تر مشهور آژانس آویسا

تورهای نوروزی ویتنام به مقصد شهرهای مختلفی از آن برگزار می‌شود. برای آن‌هایی که علاقمند به تاریخ و فرهنگ هستند، مقاصد هانوی و هو شی مین توصیه می‌شود، برای آن‌ها که قصد اقامت در کنار ساحل را دارند دانانگ پیشنهاد می‌شود و نهایتاً برای کسانی که می‌خواهند جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیری را ببینند شهرهای هانوی و خلیج هالونگ در صدر قرار دارد. اما جالب است بدانید که تورهای ویتنام به شکل ترکیبی از این مقاصد برگزار می‌شود. البته مسافران می‌توانند شکل ترکیب را خود انتخاب کنند و به هر کجا که خواستند سفر کنند. با توجه به این که عمده‌ی هزینه‌ی تور ویتنام مربوط به قیمت بلیت آن می‌شود و در کنار آن نوروز هم دارای تعطیلات طولانی‌ست، توصیه ما آن است که بیشترین زمان ممکن را برای اقامت در این کشور برگزینید و ترکیب تمامی شهرها را در برنامه‌ی خود قرار دهید تا هزینه‌های خود را در مجموع کاهش دهید.

برنامه‌ی این تورها با خط هوایی ماهان طراحی شده است و مسافران می‌بایست در ابتدا به کوالالامپور سفر کرده و سپس از آن‌جا به هانوی یا هو شی مین منتقل شوند. اما امکان خرید بلیت پرواز قطر هم وجود دارد که قیمت آن بسیار بالاست. در کنار این اما پرواز امارات هم برای مسافران در نظر گرفته شده که قیمتی به نسبت مناسب را دارد و می‌تواند آن‌ها را نسبت به تفریح نوروزی خوشنودتر کند. پس همین حالا شروع به تحقیق در مورد کشور ویتنام کنید، با کارشناسان ما در آویسا تماس بگیرید و بهترین خرید سال خود را انجام دهید.

تور سریلانکا نوروز 99؛ جزیره‌ای با سواحل خاص و ویژه

سریلانکا ترکیبی از تمامی زیبایی‌های شرق آسیاست. از فرهنگ زیبا و غذاهای جذاب هندی تا سواحلی به کیفیت جزایر جنوب شرق آسیا و جنگل‌های استوایی منطقه. اجتماع این جذابیت‌ها می‌تواند برای کسانی‌که به دنبال مقصدهای جدید هستند جالب توجه باشد. از آن‌جا که سریلانکا حالت جزیره‌ای دارد، دور تا دور آن را سواحل متنوع و گوناگون فراگرفته است و همین سبب شده تا قشر زیادی از علاقمندان به ورزش‌ها و تفریحات آبی، به این کشور سفر کنند. بخش‌هایی از سواحل این کشور حتی برای موج‌سواری نیز مناسب است.

تور سریلانکا با دو پرواز ایرعربیا و سلام ایر که اولی توقفی در شارجه و دومی توقفی در مسقط دارد برگزار می‌شود. هر دوی این پروازهای جز ایرلاین‌های اقتصادی منطقه‌ی خلیج فارس محسوب می‌شوند و همین سبب شده تا امکان سفر به این کشور برای بسیاری از مسافران ایرانی با قیمتی مناسب فراهم شود. امکان هماهنگی تورهای این کشور با پروازهای لوکس‌تر مانند امارات، عمان ایر و قطر هم وجود دارد اما قیمت آن‌ها اختلاف قابل توجهی با ایرلاین‌های مذکور دارد.

نوروز 99 با تورهای کم‌تر مشهور آژانس آویسا

تورهای نوروزی سریلانکا به مقصد ۳ شهر کندی، کلمبو و بنتوتا برگزار می‌شود. هر کدام از این شهرهای جاذبه‌های متفاوتی دارند و امکان ترکیب کردن آن‌ها با یکدیگر فراهم است اما وابسته به این که کدام مقصد را انتخاب می‌کنید ممکن است پروازی که باید از آن استفاده کنید متفاوت باشد. اگر به دنبال سواحل دنج هستید بنتوتا بهترین گزینه برای شماست و اگر می‌خواهید از سایت‌های ثبت شده در میراث یونسکو ثبت شده است به کندی سفر کنید.

نهایتاً اگر انتخاب خود برای سفر به سریلانکا را انجام داده‌اید، بهتر است با کارشناسان ما در آژانس آویسا تماس گرفته و با بررسی پروازها و هتل‌ها و استفاده از نظر کارشناسان ما، بهترین بسته‌ تور سریلانکا نوروز 99 را خریداری کرده و نوروز خود را به بهترین شکل ممکن بگذرانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها