ایرنا: آیتالله هاشمی رفسنجانی روز پنجشنبه در یک سفر دو روزه به قم با برخی آیات و مراجع عظام تقلید قم دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۱۲۵۵۵۹

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز مراجع عظام تقلید فاضل لنکرانی، موسوی اردبیلی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی، مشکینی و جوادی آملی به صورت جداگانه دیدار کرد.
پرداختن به مسائل مهم جهان اسلام، ضرورت وحدت شیعه وسنی ونقش حوزه علمیه قم در مسائل مختلف جهانی همچنین پرداختن به برخی مسائل داخلی، از مهمترین محورهای گفت و گو آیتالله هاشمی رفسنجانی با مراجع تقلید قم بود.
آیتالله هاشمی رفسنجانی عصر امروز همچنین با حضور در بیت مرحوم حضرت آیتالله میرزا جوادآقا تبریزی، رحلت آن مرجع بزرگ را به فرزندان ایشان تسلیت گفت.
وی همچنین امروز در دو همایش "دوسالانه پژوهش برتر حکومت اسلامی" و همایش "عراق وچالشهای امروز جهان اسلام" به ترتیب در مدرسه دارلشفاء و مدرسه امام خمینی (ره) قم برای طلاب حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت.
قرار است آیتالله هاشمی رفسنجانی فردا با مراجع تقلید آیتالله نوری همدانی، آیتالله صافی گلپایگانی و آیت الله صانعی دیدار کند.
وی همچنین قرار است بعداز ظهر فردا با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کند.
دیدار با تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) و سخنرانی در یک همایش علمی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز از دیگر برنامههای سفر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به قم میباشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها