دام شیطانی کارگر خدماتی برای پیرزن 70 ساله

کارگر 31 ساله شرکت خدماتی روز گذشته در دادگاه کیفری به اتهام آزار و اذیت پیرزن 70 ساله محاکمه شد و به اتهام خود اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۲۴۲۶۱۶

به گزارش خبرنگار جام‌جم، صدای داد و فریاد منیژه 70 ساله، اواسط سال 97 در یکی از کوچه‌های بزرگراه اشرفی اصفهانی پیچید و همسایه‌ها با شنیدن سر و صدای او برای کمک به خانه‌اش رفته و مرد جوانی را در حالی که قصد داشت با فشار گلوی منیژه او را ساکت کند، دستگیر کردند.
موضوع خیلی سریع به ماموران پلیس اطلاع داده شد و پیرزن در شکایت خود از احمد 31 ساله به ماموران گفت: «چند روز قبل با یک شرکت خدماتی تماس گرفتم و قرار شد یک کارگر برای نظافت، به خانه من بفرستند. امروز صبح این جوان به خانه من آمد و چند ساعتی کار کرد و ناگهان به من حمله کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. من در یک لحظه از فرصت استفاده کردم و خودم را به پنجره رساندم و با داد و فریاد سعی کردم از همسایه‌ها کمک بخواهم. او که خود را در خطر دید به شدت من را کتک زد و گلویم را فشار می‌داد به حدی که نفسم بند آمده بود و اگر همسایه‌ها یک دقیقه دیرتر وارد خانه‌ام شده بودند احتمال داشت خفه شده باشم و الان زنده نباشم.» بعد از طرح شکایت پیرزن، احمد تحویل ماموران قضایی شد. او به اتهام خود اعتراف کرد و پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد. این در حالی بود که پزشکی قانونی آزار و اذیت پیرزن و آثار ضرب و جرح روی بدن او را تایید کرده است. روز گذشته متهم پای میز محاکمه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: «اتهام آزار و اذیت پیرزن را قبول دارم. آن روز قبل از این‌که کارم را در خانه او شروع کنم، شیشه مصرف کرده بودم و تحت تاثیر مخدر، دچار وسوسه شده و به او حمله کردم، اما اتهام کتک زدن او را قبول ندارم. به محض این‌که او شروع به داد و فریاد کرد، همسایه‌هایش به خانه‌اش آمدند و من را تحویل ماموران پلیس دادند.»
رئیس دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم و وکیل او ختم جلسه دادرسی را اعلام کرده و برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها