چهار دهه است آمریکا اجازه رشد اقتصادی ایران را نمی‌دهد اما این بار با خروج از یک توافق بین‌المللی و اعمال تحریم‌های گسترده علیه ایران قصد دارد کشور را از نظر اقتصادی تحت شدیدترین فشارها قرار دهد که تنها راهکار این موضوع حمایت از تولید ملی است.
کد خبر: ۱۲۴۲۵۰۶

سال‌هاست مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال‌ها با عناوین اقتصادی این پیام را به دولت‌ها می‌دهند که اقتصاد و رونق تولید ملی می‌تواند راهگشای مشکلات کشور باشد. اکنون وقت اعلام کوتاهی دولت‌ها نیست و دولتی که اکنون سر کار است باید قوی‌ترین حمایت‌ها را از تولید داخلی داشته باشد.
به نظر می‌رسد رسانه‌ها رکن چهارم در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور هستند و اگر برای شرکت‌های تولیدی داخلی تبلیغات رایگان انجام دهند می‌تواند منجر به رونق بیشتر تولید شود. تولید دوای درد هر کشوری است و امید هر ملتی به امنیت ملی و غذایی کشورش است. اکنون جایی نیست که به روی ما بسته نشده باشد و برای انتقال پول حداقل 14 درصد هزینه‌هایمان افزایش یافته است. به همین منظور همه توجه ما باید به تولید و تولیدکننده باشد و بی‌شک نجات کشور به همین مساله است. نکته دیگر راجع به این موضوع است که تولید ناخالص داخلی وضعیت مطلوبی ندارد و جالب اینجاست که معیار قدرت و توانمندی کشورها در گرو رونق تولیدشان است. اگر کشوری بخواهد قدرت اقتصادی کشور دیگری را بسنجد فضای کسب‌وکار آن را معیار قرار می‌دهد.
این رقم حتی در میزان سرمایه‌گذاری خارجی نیز تأثیر زیادی دارد. رسانه‌ها پل ارتباطی دولت و مردم هستند و تقریباً این امکان فقط در این فضا موجود است که بتوانند صحبت‌های هر دو طرف را بشنوند و اقدامی که رسانه‌ها برای کمک به تولیدکنندگان می‌توانند انجام دهند در این شرایط، مفید
خواهد بود.

برومند چهارآیین

فعال اقتصادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها