قتل 3 عضو خانواده در باغ متروک

عامل جنایت هولناک ورامین پای میز محاکمه

عامل هولناک‌ترین جنایت سال در ورامین به‌زودی در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود. پرونده مرد جنایتکار در حالی به دادگاه ارسال شده که اولیای دم قربانیان برای او درخواست قصاص در ملاء‌عام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۴۲۰۵۸

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از نخستین روز اردیبهشت امسال و به‌دنبال ناپدید شدن سه عضو یک خانواده‌ در ورامین در دستور کار پلیس قرار گرفت. دانیال، دختر هشت ساله‌اش به نام بیتا و همسر 33 ساله‌اش به نام سحر روز جمعه به مراسم ختمی رفتند و بعد از آن به طرز مشکوکی ناپدید شده و پاسخگوی تماس‌ اعضای خانواده نبودند. مادر بیتا در شکایتش به ماموران گفت: پس از جدایی از همسرم، حضانت بیتا با پدرش بود و من هفته‌ای یک بار او را می‌دیدم. پس از آخرین ملاقات، همسر دوم شوهر سابقم به دنبال بیتا آمد و او را تحویل گرفت و بعد از آن نه‌تنها از بیتا بلکه از شوهر سابقم و همسرش هم خبری نیست.
پس از این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند، دانیال - پدر خانواده - آخرین بار با یکی از دوستانش به نام مهدی تماس داشته است. مهدی دستگیر شد اما در بازجویی‌ها منکر اطلاع از سرنوشت سه عضو این خانواده شد. در ادامه ، خودروی پراید دانیال در اطراف باغ خانوادگی مهدی کشف شد و بازجویی از تنها مظنون پرونده ادامه پیدا کرد و او پس از یک هفته لب به اعتراف گشود و به قتل سه عضو خانواده دوستش اعتراف کرد. متهم در بازجویی‌های ابتدایی مدعی شده، روز حادثه دانیال را به باغ متروک دعوت کردم. او تصور می‌کرد که من به همسرش نظر دارم و سر این موضوع بحث کردیم. بعد در باغ شیشه کشیدم و ابتدا دانیال را کشتم و بعد سراغ همسر و فرزندش رفته و آنها را با ضربه‌های چاقو از پا درآوردم. بعد از جنایت برای این‌که ردی از خودم باقی نگذارم، جسدها را دفن کرده و فرار کردم.
در بازرسی از باغ اجساد کشف و به پزشکی قانونی منتقل شدند.
متهم بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد و در ادامه تحقیقات ادعای دیگری را برای قتل فاش کرد و در آخرین دفاع ادعا کرد به خاطر این‌که فکر می‌کرده دانیال مواد او را برداشته با او درگیر شده و بعد از این‌که دانیال زخمی‌اش کرده، تحت تاثیر توهم مصرف مواد و درد زخمش مرتکب قتل شده است.
پس از تکمیل تحقیقات و درخواست قصاص از سوی اولیای دم، پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا مرد جنایتکار به‌زودی محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها