استراماچونی سفر خلیل‌زاده را تکذیب کرد!

اصلا برای استقلال شرط نگذاشتم

از نظر هواداران استقلال این روزها اتفاقات عجیب زیادی در این باشگاه رخ می‌دهد. سه‌شنبه رئیس هیات مدیره استقلال در حالی که در فرودگاه اصلا حواسش به دوربین نبود و خبر نداشت کسی از او عکس می‌گیرد، راهی ترکیه شد.
کد خبر: ۱۲۴۱۹۱۷

به محض این‌که رفت، تصویر اسماعیل خلیل‌زاده همه جا پخش شده که عکاسی ناخوادآگاه او را شکار کرده است. تمام رسانه‌ها خبر دادند که دیروز خلیل زاده و استراماچونی پای میز مذاکره نشسته‌اند. کامران منزوی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم سریعا از فرصت استفاده کرد و در مصاحبه‌ای اعلام کرد او صبح برمی‌گردد؛ یعنی دیروز صبح.
دیروز صبح اما مشخص شد اصلا روح استراماچونی از جلسه با باشگاه خبر ندارد. این مربی که از چنین موضوعی تعجب کرده بود، گفت: «من در رم هستم و اصلا جلسه و قول و قراری با مسؤولان باشگاه استقلال ندارم!» استراماچونی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به باشگاه استقلال بازگردید، مکثی کرد و جواب داد: «من همه چیز را به وکلایم سپرده‌ام. آنها هستند که به من می‌گویند کی برگردم. به محض این‌که بگویند مشکلات حل شده من با اولین پرواز دوباره به ایران بازخواهم گشت.»
سرمربی ایتالیایی استقلال بلوکه شدن حساب هایش در این کشور را تائید کرد و ادامه داد: «بله، این اتفاق برایم افتاده است. یکی از مشکلات اصلی من همین مساله است.»
او همچنین خبر داد با بازیکنان در ارتباط است و حتی قبل از بازی با پیکان هم با وریا غفوری صحبت کرد. استراماچونی در این باره گفت: «پیش از آن مسابقه با وریا حرف زدم و نکاتی را درباره ترکیب به او گفتم.»
در حالی که این روزها شایعات زیادی درباره مذاکرات این مربی با باشگاه الغرافه قطر مطرح است، او کلا مذاکرات را تکذیب کرد و در این باره توضیح داد: «من با هیچ تیمی مذاکره نکردم. نکته اینجاست که از داخل باشگاه هم با هیچ‌کس صحبتی نداشته‌ام.»
او در پاسخ به این سؤال که بعضی‌ها می‌گویند رفتار شما و ترک تیم قبل از بازی پیکان غیر‌حرفه‌ای بود، این‌گونه جواب داد: «رفتار باشگاه استقلال غیر‌حرفه‌ای‌تر بود. ما سه نوبت به باشگاه درباره مسائل مالی هشدار دادیم و دیگر راهی برایم باقی نمانده بود. وکیلم گفت که دیگر در تمرین استقلال حاضر نشوم.»
این روزها درباره شرط و شروط استراماچونی هم بحث‌های زیادی مطرح است. وقتی در این باره از او سؤال شد، همه چیز را تکذیب کرد و گفت اصلا پیشنهاد نداده قرارداد یکساله شود: «من اصلا درباره هیچ موضوعی با استقلال صحبت نکردم. قرار شد مشکلات مالی‌ام را حل کنند. پولی که می‌خواهند به من بدهند باید از راه درست به من پرداخت شود و به تایید فیفا برسد.» /رادیو ملی ایتالیا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها