پرسپولیس بعد از برد جذاب 3 بر صفر مقابل ذوب‌آهن در اصفهان، جان تازه‌ای گرفته است و بازیکنان از روحیه‌ای جدید در داخل تیم خبر می‌دهند. حالا بازیکنان تیم سرخپوش پایتخت با اعتماد به‌نفس بیشتری در مورد موفقیت‌های آینده حرف می‌زنند و دوباره کلیدواژه آنها، قهرمانی در فصل جدید است.
کد خبر: ۱۲۴۱۲۶۴

مهدی شیری، مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار جام‌جم، با اشاره به شرایط خوب سرخپوشان پس از برتری مقابل ذوب‌آهن گفت: «همه ما از این وضعیت خوشحال هستیم. این برد، روحیه تیم را تغییر داد و از این به بعد باید در انتظار نتایج بهتری باشیم. البته ما در طول این فصل، همیشه خوب و مقتدرانه بازی کردیم و همواره تعداد موقعیت‌هایی که ساختیم و همچنین شوت‌های داخل چارچوب و میزان مالکیت بر توپ و میدان ما از حریفان بیشتر بود، اما با پیروزی خوبی که برابر ذوب‌آهن به دست آوردیم، حالا به لحاظ روحی هم ریکاوری شده‌ایم و باید در ادامه لیگ، گام‌های قدرتمندی برداریم.»
این بازیکن که بار دیگر به مدافع راست محبوب و قابل اعتماد کالدرون تبدیل شده، اضافه کرد: «بازی در پرسپولیس لذتبخش و بسیار سخت است. ما حق اشتباه نداریم. در دو بازی مقابل شهرخودرو و سپاهان تا آخرین دقایق بهتر از حریفان بودیم و شکست خوردیم، ولی فرصت‌های زیادی برای جبران باقی مانده است. در حال حاضر، فقط سه امتیاز از صدرجدول فاصله داریم اما یک بازی مان عقب افتاده که با کسب برد در آن دیدار، می‌توانیم هم امتیاز با صدر جدول باشیم. ما در هر بازی، فرصت‌های گلزنی زیادی می‌سازیم و اگر توپ‌های مان مثل دیدار با ذوب‌آهن وارد دروازه شود، همه چیز تغییر خواهد کرد. منظورم این است که تیم خوبی داریم و اگر از ما حمایت لازم صورت بگیرد، از این هم بهتر خواهیم شد.»
او در مورد دیدار فردا (سه‌شنبه) برابر گل گهر افزود: «بازی با تیم‌هایی که هدایت آن به‌‌عهده مجید جلالی است، همواره سخت می‌شود. آقامجید در پیکان مربی من بوده و با سبک و تفکراتش آشنایی دارم. می‌دانم که برای کسب امتیاز به دیدار پرسپولیس می‌آید و از این رو، باید بدون هیچ اشتباهی مقابل این تیم به میدان برویم. من به کسب برد در این دیدار هم امیدوار هستم و ان‌شاءا... بتوانیم فرصت بسازیم و از این فرصت‌ها بهره لازم را ببریم. از سوی دیگر، از هواداران هم می‌خواهم سکوهای ورزشگاه را پر کنند تا با خیال راحت تری وارد زمین شویم.»
در نهایت از شیری پرسیدیم قبول داری بعد از برد مقابل ذوب‌آهن، این تیم از بحران خارج شده که این طور پاسخ داد: «به صراحت می‌گویم پرسپولیس هرگز دچار بحرانی نبوده که بخواهد از آن خارج شود. تیم ما، یک تیم یکدست و همدل است. فوتبال همین است. گاهی اوقات بهتر ازحریف بازی می‌کنی اما گل می‌خوری و بازی را می‌بازی. ما بعد از شکست، به خوبی به بازی برگشتیم و حالا هم مدعی قهرمانی هستیم.»

کاوه علی‌اسماعیلی
ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها