پسر جوان که در پی اختلاف خانوادگی خواهرش را به قتل رسانده بود، از سوی والدین خود و دختران خواهرش بخشیده شد.
کد خبر: ۱۲۴۰۹۶۳

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، سعید 20 ساله متهم است که در جریان اختلاف خانوادگی و منصرف کردن خواهر 42 ساله‌اش از جدایی با شوهرش با او درگیر شده و او را شامگاه هفتم تیر سال گذشته خفه کرده و کشت. او و خانواده‌اش 16 ماه راز این جنایت را پنهان کردند تا این‌که با اعلام نظریه کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کرد که آن زن به قتل رسیده و خودکشی نکرده است، اما خانواده مقتول مدعی بودند عشق قدیمی او مرتکب قتل شده که وی بازداشت و بعد از آن که بی‌گناهی‌اش مشخص گردید، آزاد شد. در ادامه رد برادر مقتول در این پرونده به دست آمد که او با دستور قضایی ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران در آبان امسال بازداشت شد. متهم با اعتراف به قتل خواهرش و بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.
والدین مقتول و دو دختر که خواهرزاده‌های متهم به قتل پرونده بودند، چند روز پیش با حضور نزد بازپرس پرونده اعلام کردند که دایی خانواده را می‌بخشند و از درخواست قصاص او منصرف شده‌اند، چرا که داغ یک نفر را در دل دارند و نمی‌خواهند داغ دیگری را ببینند.
بنابراین سعید برای آخرین جلسه بازپرسی از زندان به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس پرونده گفت: نمی‌خواستم او را بکشم، می‌خواستم با هم حرف بزنیم که از تصمیم برای جدایی به خاطر بچه‌هایش منصرف شود و به فکر ازدواج با عشق قدیمی‌اش نیفتد. حتی خواهرم را برای آشتی‌دادن به خانه پدری‌مان دعوت کردیم که با دیدن شوهرش در آنجا دعوا کرد و عصر خواهرم به خانه‌اش بازگشت.
وی افزود: من هم به خانه‌اش در تهران آمدم، با هم حرف زدیم تا از طلاق منصرف شود که داد و فریاد راه‌انداخت. برای این‌که همسایه‌ها صدایش را نشنوند، دستم را روی دهانش گذاشتم که افتاد و فوت کرد. 16ماه عذاب وجدان داشتم و از روی ترس، قتل را پنهان کردم. اشتباه کرده و خیلی پشیمانم.
سعید به زندان بازگشت و پرونده او با صدور جلب به دادرسی به اتهام مباشرت در قتل عمدی در حالی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که قرار است او با‌توجه به این‌که از سوی اولیای دم بخشیده شده، از جنبه عمومی جرم در دادگاه محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها