ساماندهی موضوع خانه‌مسافرها همیشه محل بحث بوده و خواست مهم مسافران و گردشگران؛ درخواستی که مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در آخرین نشست خبری این شرکت که در وزارتخانه میراث فرهنگی برگزار شد، به آن اشاره کرد و درباره اش گفت: ساماندهی خانه مسافرها یکی از رسالت‌های ماست و این موضوع را به‌صورت برنامه‌ریزی انجام می‌دهیم و در حال حاضر یک سامانه در این خصوص تهیه شده است.
کد خبر: ۱۲۴۰۹۴۸

خشایار نیکزاد گفت در کنار ساماندهی خانه‌مسافرها تطبیق و استانداردسازی هتل‌ها نیز یکی از موضوعاتی است که از طریق معاونت گردشگری کشور به شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی واگذار شده و اکنون اقدامات خوبی را در این خصوص در دست اقدام داریم.
موضوع مشارکت شرکت ایرانگردی و جهانگردی در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی امسال که بهمن ماه برگزار می‌شود، یکی دیگر از اقداماتی که به گفته وی به عهده این شرکت قرار گرفته و برایش برنامه‌های متعددی دارند و البته باید منتظر ماند و دید چه برنامه متفاوتی برای این نمایشگاه مهم مد نظر دارند که پیش از این وجود نداشته است. موضوع احداث سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی یکی از موضوعاتی است که از سال 86 بر عهده این شرکت قرار گرفته و نیکزاد می‌گوید در ابتدای کار در اجرا با مشکلاتی برخورد کردند، اما توانسته اند در چند ماه گذشته این موضوع را پیگیری کرده و به نتایج خوبی برسانند و در حال حاضر موضوع احداث بیش از 500 چشمه سرویس بهداشتی را هم در دستور کار دارند. / جام‌جم دیلی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها