دست بزیک برای پرسپولیسی‌ها خوش یمن بود

استقلال - سپاهان؛ این بار در جام حذفی

قرعه‌هایی که ادموند بزیک در مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در آورد، چیزی کم از آن دو گلی که این مهاجم ارمنی در دو شهرآورد متوالی به استقلال زد، نداشت.
کد خبر: ۱۲۴۰۶۸۵

گوی اولی که بزیک درآورد، نام استقلال در آن بود، آن‌هم در شرایطی که سپاهان به عنوان اولین تیم این مرحله مشخص شده بود! بازی بزرگ یک چهارم نهایی رونمایی شد؛ استقلال - سپاهان. در واقع انتخاب بزیک، هم هواداران سپاهان را ناراحت کرد و هم استقلالی‌ها را. و به همان اندازه هم باعث خوشحالی پرسپولیسی‌ها شد.
تیم بعدی شهرداری ماهشهر بود و بزیک گوی دوم را درآورد؛ این بار پرسپولیس! با احترام به فوتبالدوستان ماهشهری، این همان قرعه ای بود که پرسپولیسی‌ها را بیش از پیش خوشحال می کرد.
در ادامه تکلیف دو بازی دیگر هم مشخص شد؛ نفت مسجد سلیمان با شاهین شهرداری بوشهر و تراکتور با مس کرمان.
میزبانی دو تیم نفت مسجد سلیمان و تراکتور با توجه به این‌که هر دو تیم در بازی قبلی مهمان بودند، مسجل بود، اما برای تعیین تیم‌های میزبان در دو بازی نخست بار دیگر قرعه کشی شد که استقلال و شهرداری ماهشهر، میزبان شدند.
طبق اعلام سازمان لیگ، بازیهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز دوم دی ماه برگزار می شود.
و اما چند نکته جالب از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی:
شهرداری ماهشهر که مربی نام آشنایی چون مهدی پاشازاده را روی نیمکت خود دارد، تنها نماینده لیگ دسته دوم در این مرحله از
رقابت های جام حذفی است. در 10 سال گذشته سابقه نداشت پرسپولیس در این مرحله به مصاف تیمی از لیگ دسته دوم برود.
تراکتوری‌ها هم در قرعه کشی دیروز خوش شانسی بودند. آنها تنها تیمی هستند که حداقل تا نیمه نهایی با هیچ تیم لیگ برتری روبه‌رو
نمی شوند. تراکتور در مرحله اول به مصاف پاس همدان رفت و بعد هم با پیروزی مقابل نود ارومیه به مرحله یک چهارم نهایی رسید. حریف سوم تراکتور هم تیم دسته اولی مس کرمان است.
در نقطه مقابل تراکتور، نفت مسجد سلیمان قرار دارد. شاگردان مهدی تارتار که حالا باید به مصاف شاهین بوشهر بروند، در دو بازی اول شان هم دو تیم لیگ برتری گل گهر سیرجان و شهرخودرو مشهد را شکست داده بود.
یکی دیگر از نکات جالب قرعه کشی مرحله یک چهارم این بود که چهار تیم با سرمربیان خارجی باید مقابل چهار تیم با سرمربیان ایرانی قرار بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها