قرعه‌کشی مرحله نهایی مسابقات فوتبال یورو 2020 انجام شد و تیم‌های مختلف حریفان خود را شناختند. از 24 تیم حاضر در این مسابقات، تکلیف 20 تیم مشخص شده و چهار تیم بعدی در چند ماه آینده و در جریان بازی‌های پلی‌‌آف مشخص می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۰۲۷۳

بیشترین واکنش‌ها به این قرعه‌کشی مربوط به گروه F است که آلمان، فرانسه و پرتغال حضور دارندو به زعم همه گروه مرگ این مسابقات است.
یواخیم لوو، سرمربی ژرمن‌ها در واکنش به قرعه تیمش گفت: در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم، اما ما تیم جوانی داریم و انتظارات از این تیم جوان بسیار بالاست. این رقابت‌ها یک چالش بزرگ برای ما به شمار می‌آید. رقابت‌های یورو انگیزه بسیار خوبی برای بازیکنان است تا خود را ثابت کنند. ما به عنوان صدرنشین به مرحله بعد راه پیدا کرده‌ایم و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
یکی دیگر از نکات جذاب این گروه، قرار گرفتن فرانسه و پرتغال است که در یورو 2016 به فینال رسیدند و در نهایت کریس رونالدو و هم‌بازی‌هایش در خاک فرانسه قهرمان شدند. دیدیه دشان، سرمربی فرانسه که در مراسم قرعه‌کشی حضور داشت بعد از اعلام قرعه‌کشی، به شکست برابر پرتغال در فینال یورو 2016 اشاره کرد و گفت: بازی تلخی بود اما آن را فراموش کرده‌ایم. به دنبال انتقام نیستیم. شرایط تغییر کرده است و می‌خواهیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم. دشان در مورد تیم‌های حاضر در این گروه نیز گفت: این سخت‌ترین گروه رقابت‌های یورو 2020 است، اما باید آن را بپذیریم. شرایط همین است. این یعنی بازیکنان فرانسه باید هرچه زودتر آماده شوند.
فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال نیز در مورد این گروه گفت: این سه تیم، قهرمان‌های سه رقابت بزرگ اخیر بین‌المللی فوتبال هستند. گروه دشواری است که دو مدعی و یک کاندیدا برای قهرمانی در آن حضور دارند. ما می‌خواهیم به شانس خودمان باور داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها