تجلیل از سرمایه‌های رسانه ملی در «چهل تیکه»

«چهل تیکه» ضمن خاطره‌بازی با هنرمندان محبوب کشور، از سرمایه‌های هنری رسانه ملی تجلیل می‌کند.
کد خبر: ۱۲۴۰۱۹۰

به گزارش جام‌جم، الهام حاتمی تهیه‌کننده هر سه فصل چهل تیکه درخصوص ایده اولیه برنامه، گفت: زمانی که از شبکه نسیم برای تهیه کنندگی برنامه دعوت شدم، ایده اولیه به این شکل بود که تصاویر آرشیوی در کنار توضیحاتی از آن پخش شود. به نظرم این ایده می‌توانست شکل و شمایل متفاوت تری پیدا کند و هر برنامه را با یک قصه متفاوت پیش ببریم.
وی با ابراز خشنودی از اعتماد مدیران شبکه برای در اختیار گذاشتن این فرصت خوب، ادامه داد: چهل تیکه تا امروز مسیر سخت و طولانی را طی، اما به مرور زمان رشد کرد، هویت یافت و امروز جایگاه خود را میان بینندگان تلویزیون پیدا و مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده است.
حاتمی در خصوص تغییر مجری برنامه چهل تیکه در فصل جدید گفت: دو فصل نخست، خانم الهه پرسون مجری خوب و توانمند رادیو و تلویزیون اجرای برنامه را به عهده داشت. در فصل جدید با توجه به تغییر رویکردهای برنامه، به اجرای متفاوت تری می‌اندیشیدم. شخصی که حال و هوای آن سال‌ها را درک کند و خاطره باز باشد. در عین حال طنازی و جذابیت‌های بیانی اش مخاطبان را همراه کند. انتخاب من، محمدرضا علیمردانی بود. او بسیار با استعداد، مسؤولیت پذیر و همراه بودنش برای هر برنامه سازی، اتفاقی مثبت و خوشایند است.
تهیه‌کننده چهل تیکه با اشاره به دکور زیبا و خاص فصل سوم گفت: دکور، هویت برنامه است، طراحی دکور بسیار زمان برد. بارها ایده‌ها توسط پیمان قانع طراحی شد تا این که دکور ساختارشکنانه، سفید و زیبای برنامه که محصول یک فکر مشترک بود، خلق شد. طراحی دکور به گونه‌ای است که بی هیچ توضیحی از جانب مجری، قصه خود را روایت می‌کند. همنشینی صدای زیبای عطاا... کاملی در تیتراژ آغازین، حال و هوای دهه 60 و کودکی را به مخاطب القا می‌کند و این قطعا بهترین معرفی برای برنامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها