مرد میانسال به گمان این‌که همکارش در کارهای او در مشاوره املاک دخالت می‌کند، در اقدامی عجیب خودروی ام‌وی‌ام این زن را به آتش کشید.
کد خبر: ۱۲۳۹۹۱۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، صبح 15 شهریور امسال، زنی با پلیس و آتش‌نشانی تماس تلفنی گرفت و از آتش‌سوزی خودرویش در شمال تهران خبر داد. ماموران کلانتری تجریش زمانی که در محل حادثه حاضر شدند، مشاهده کردند آتش‌نشانان در حال خاموش کردن شعله‌های آتش خودروی سواری ام‌وی‌ام هستند. با خاموش شدن آتش خودرو، کارشناسان آتش‌نشانی حاضر در محل با توجه به کشف یک گالن بنزین نیم‌سوخته در اطراف خودرو به پلیس اعلام کردند این آتش‌سوزی عمدی رخ داده است. پرونده‌ای در این‌باره تشکیل شده و برای ادامه تحقیقات در دستور کار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
شاکی زن در جریان تحقیقات پلیسی گفت: در یک دفتر مشاور املاک کار می‌کنم. ساعت ۹ صبح با صدای انفجاری از خواب بیدار و سراسیمه خودم را به خیابان رساندم که دیدم خودروی ام‌وی‌ام خود‌‌م در حال سوختن است که آتش‌نشانی و پلیس را خبر کردم. من با فردی اختلاف ندارم و نمی‌دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای خودرویم را به آتش کشیده و مرا این‌چنین به دردسر انداخته است.
تحقیقات پلیسی دراین باره ادامه داشت تا این‌که ماموران چند هفته پیش سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد فردی که سرنشین خودروی پراید سفید که ظاهرا متعلق به یکی از شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی بوده، پیاده شده و پس از آتش زدن خودروی شاکی سوار پراید شده و فرار کرده است. صاحب این خودرو شناسایی و مورد تحقیقات قرار گرفت تا این‌که معلوم شد متهم آتش‌افروز کسی نیست جز همکار 43 ساله شاکی پرونده که این مرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که 5 آذر امسال وی بازداشت شد. او در بازجویی اولیه اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد، اما در ادامه تحقیقات سکوت خود را شکست و به اجرای نقشه آتش‌افروزی خودروی شاکی اعتراف کرد و گفت: مدتی است که از همسرم جدا شده‌ام و به دلیل مصرف داروهای اعصاب اوضاع روحی مناسبی نداشتم. همین شرایط باعث شده بود در محیط کارمان که مشاوره املاک بود، گمان کنم زن جوان ـ شاکی ـ که همکارم بود در معاملاتم دخالت می‌کند و می‌خواهد مرا به دردسر بیندازد. همین باعث شد از او کینه به دل بگیرم و به دنبال راه فرصتی برای انتقام از وی بودم.
مرد آتش‌افروز ادامه داد: چند روزی بود که نقشه آتش کشیدن خودروی او را طراحی کرده و به‌دنبال روزی مناسب برای اجرای نقشه‌ام بودم تا این‌که آن روز و پیش از سوار شدن وی به خودرویش برای آمدن به محل کارمان، یک گالن چهار لیتری بنزین تهیه کردم و با استفاده از تاکسی اینترنتی به در خانه شاکی رفتم و بعد از آن با آتش زدن خودروی خانمی که همکارم بود، فرار کرده و با سوار شدن به خودروی آن راننده از محل دور شده و به خانه‌ام برگشتم. بعد دوباره به کارم در مشاوره املاک ادامه دادم و فکر نمی‌کردم که ماجرا لو برود و بازداشت شوم.
برای مرد آتش‌افروز قرارقانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی از وی در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها