میثم فکری، مدیر گروه معارف شبکه سه سیما از برنامه‌های جدید این گروه برنامه‌ساز خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۹۸۶۰

مدیر گروه معارف شبکه سه سیما در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص برنامه‌های جدید این گروه برنامه‌ساز گفت: برنامه «مخاطب خاص» به‌زودی روی آنتن شبکه سه می‌رود؛ در فصل جدید این برنامه محتوا بازنگری شده است. برنامه مخاطب خاص تنها برنامه هفتگی و ثابتی است که از کربلای معلی زنده پخش می‌شود.
وی ادامه داد: گروه معارف برنامه‌های مخاطب خاص و در آستان خورشید را در اربعین داشت که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و مدیر شبکه نیز از برنامه سازان تقدیر کرد.
فکری پیرامون پرمخاطب بودن برنامه‌های معارفی شبکه سه سیما اظهار کرد: در این سال‌ها مخاطبان شبکه سه همیشه همراه برنامه‌های معارفی بودند و در بیشتر نظرسنجی‌ها برنامه معارفی مورد توجه مردم است. در دو نظرسنجی اخیر با اختلاف چشمگیری برنامه سمت خدا با 3/26‌درصد بیننده و 8/94 درصد رضایت جزو پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون در مهرماه بود.
وی افزود: پرمخاطب بودن برنامه سمت خدا به تلاش عوامل و کارشناسان این برنامه در طول این سال‌ها برمی گردد. عوامل تولید برنامه سمت خدا با مخاطب تعامل خوبی دارند؛ به جرأت می‌توان گفت که بیشتر پیام‌های مخاطبان خوانده می‌شود و عوامل دنبال پاسخگویی به مردم هستند. نکته دوم حضور کارشناسان برنامه سمت خداست که خودشان را از مردم جدا نمی‌دانند و نسبت به اتفاقات روز واکنش نشان می‌دهند؛ این موضوع باعث شده مخاطب نسبت به برنامه اعتماد داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها