24 آبان امسال دختر 23 ساله‌ای با پلیس 110 تماس گرفت و مدعی شد در خانه‌ای در خیابان آزادی مورد ضرب و جرح و آزار و اذیت قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۳۹۴۵۷

ماموران بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و دختر جوان که صبا نام دارد، در اولین اظهارات به پلیس گفت: «از مدتی قبل با صاحب این خانه که مردی 50 ساله است و هادی نام دارد، آشنا شده بودم. امروز من را به خانه‌اش دعوت کرد و گفت ساعتی کنار هم باشیم و چای و شیرینی بخوریم. من هم قبول کردم، اما به محض این‌که پایم را به پذیرایی خانه آنها گذاشتم، دهانم را گرفت و شروع به کتک زدن من کرد. هادی قصد آزار و اذیت من را داشت، اما من تا می‌توانستم مقاومت کردم و یک دفعه همسایه‌شان مقابل در خانه آمد و موضوع را فهمید و من از فرصت استفاده کردم و ماجرا را به پلیس اطلاع دادم.»
در ادامه اظهارات شاکی، همسایه هادی به پلیس گفت:
«سر و صدای خیلی زیادی از خانه هادی می‌آمد و چون همسرم ناراحتی اعصاب دارد و تازه با قرص خوابش برده بود، به مقابل خانه هادی رفتم تا از او بخواهم مراعات کند. یکدفعه این دختر با جیغ و گریه از من کمک خواست.»
متهم در محل حادثه دستگیر شد و با شکایت صبا هفته گذشته برای دفاع از خود پای میز محاکمه رفت.
او در دفاع از خود گفت: «صاحب یک نمایشگاه خودرو در خیابان جمهوری هستم. چند وقت قبل صبا به بهانه‌های مختلف به محل کار من می‌آمد و می‌گفت دلش می‌خواهد با من دوست شود. من هم چند باری با او چت کردم و تلفنی حرف زدیم،‌ اما بعد به او گفتم دیگر با من تماس نگیرد، چون من متاهل هستم و فرزند دارم.
صبا وقتی این حرف را از من شنید شروع به تهدید کرد. مبالغ مختلفی به من پیشنهاد می‌داد و می‌گفت اگر به او پول ندهم آبروی من را پیش خانواده‌ام و در محل کارم می‌برد. حتی یک بار مبلغ 300 هزار تومان از من پول گرفت. من هم عصبانی شدم و تصمیم گرفتم کاری کنم که از مزاحمت دست بردارد. برای همین او را به خانه‌ام کشاندم و مورد ضرب و جرح قرار دادم، اما من قصد آزار و اذیت او را نداشتم.» در این لحظه از جلسه رسیدگی صبا گفت: «مطمئنم اگر همسایه سر نمی‌رسید هادی من را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. حرف‌های او در مورد اخاذی دروغ محض است.» پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح و کبودی روی بدن صبا را تائید کرده است. رای پرونده با توجه به اظهارات طرفین به‌زودی صادر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها