سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
به گزارش جامجم، محسن حاجیمیرزایی در نشست با مدیران ستادی وزارت آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش باید مرجع جامعه باشد و برای رسیدن به این هدف باید سطوح مدیریت در آموزش و پرورش را به صورت کیفی، ارتقا دهیم.
وی ادامه داد: به عنوان مثال در آموزش و پرورش باید ببینیم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقطهای که میخواهیم جامعه و دانشآموزان را به آن سمت ببریم کجا است. اکنون زیر نظامهای سند تحول بنیادین با برنامهها و راهکارهای آن ابلاغ شده است و صد فعالیت برای آنها پیشبینی شده است اما تنها با ابلاغ برنامهها و فعالیتها سند اجرایی نمیشود.
وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: وقتی مختصات پایان کار را داشته باشیم، برنامه درسی ملی هم مشخص میشود و پس از آن میتوانیم جهتگیریها را به طور دائم با آن بررسی کنیم چراکه اگر اینگونه نباشد انرژی تحلیل میرود.
حاجیمیرزایی ادامه داد: فرض کنیم اقداماتی که انجام میدهیم درست است اما شاهدی بر این درستی انجام کار نداریم و باید از درستی آن مطمئن باشیم.
بنابراین باید با انجام کارها وجدان خود و وجدان عمومی را قانع کنیم تا حمایت اجتماعی
همراه ما شود.
وی با بیان اینکه هیچ کاری پایدارتر و قابل نمایشتر از کار فرهنگی نیست، گفت: کار باید به درستی انجام بگیرد و ماموریت، چشمانداز و مختصات ارزشها مشخص شود تا بدانیم که خطوط قرمز در کیفیت چه جاهایی است تا از آن عدول نکنیم.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد