رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی کشور گفت: نگرانی مردم نسبت به ذخیره سهمیه سوخت برای ماه‌های آینده، باعث افزایش درخواست مردم برای سوختگیری در ابتدای ماه شده است.
کد خبر: ۱۲۳۹۱۴۰

ناصر رئیسی‌فرد در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در جریان اغتشاشات اخیر حدود ۲۵ جایگاه سوخت در استان تهران دچار آسیب‌دیدگی شده است.
رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی کشور در تشریح علت صفوف طولانی در جایگاه‌های سوخت تصریح کرد: اخبار اعلام شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر حذف سهمیه سوخت وانت‌ها و تاکسی‌ها در پایان هرماه، موجب نگرانی مردم نسبت به ذخیره سهمیه سوخت برای ماه‌های آینده شده و همین موضوع باعث افزایش درخواست برای سوختگیری در ابتدای ماه و طویل شدن صف‌ها در جایگاه‌های سوخت‌رسانی شده است.
وی با بیان این‌که برای بسیاری از رانندگان خودرو پر کردن باک ۶۰ لیتری خودرو با قیمت ۱۸۰ هزار تومان سخت است، افزود: به دلیل گرانی بنزین بسیاری از رانندگان تاکسی در مراجعه به جایگاه سوخت بین ۱۰ تا ۱۵ لیتر بنزین می‌زنند و پس از تمام شدن آن دوباره اقدام به سوختگیری می‌کنند که این موضوع نیز در افزایش صف پمپ‌بنزین‌ها تأثیر می‌گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها