تزریقاتی زن با بیهوش کردن بیماران درمانگاه، طلاهای آنها را سرقت می‌کرد.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۶۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، 31 شهریور امسال زنی با حضور در کلانتری ابوذر تهران به خاطر سرقت انگشترش شکایت کرد و گفت: برای تزریق سرم به درمانگاه رفتم که بعد از تزریق بیهوش شدم و ساعاتی بعدکه به هوش آمدم انگشترم سرقت شده بود.
پس از این شکایت، پرونده برای ادامه تحقیقات به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران ارسال شد. این در حالی بود که شاکی دیگری به پلیس آگاهی آمد و گفت:از همدان به تهران سفر کرده و مهمان خانه مادرم بودم. روز حادثه می‌خواستم به شهرمان بازگردم که دچار حالت تهوع شدید شده و برای درمان به درمانگاه رفتم. در آنجا پزشک متخصص تشخیص داد که نیاز به تزریق سرم دارم. بعد از تزریق سرم بیهوش شدم، وقتی به هوش آمدم، متوجه سرقت انگشتر، پلاک و گوشواره‌ام شدم.
تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این‌که خانم دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت کرد که زمانی که آمپول به من تزریق شد بیهوش شدم، اما چون تاثیر دارو زیاد نبود به هوش آمدم، دیدم خانمی که تزریق را انجام داده بود با قیچی در حال بریدن النگوهایم است.
با افزایش شکایت‌ها ماموران اطمینان یافتند سارق کسی نیست جز همان دختری که کارمند درمانگاه است. ماموران به آنجا اعزام شدند و سارق 24 ساله پیش از آن‌که فرصتی برای فرار پیدا کند، بازداشت شد. دختر سارق در جریان تحقیقات پلیسی گفت: در درمانگاه قبلی به خاطر سرقتی که انجام دادم اخراج شدم. مدتی است در این درمانگاه جدید مشغول به کار شده ام. این بار با تزریق آمپول با دوزهای بالا خانم‌های مراجعه کننده را بیهوش ‌کرده و در فرصتی مناسب طلاهایشان را سرقت می‌کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها