مرد جوان به قصد انتقامگیری خانوادگی با همدستی مرد همسایه به خانه خاله 80 ساله‌اش رفت و با مصدوم کردن او گردنبند قیمتی‌اش را به سرقت برد.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۵۸

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، نیمه تابستان امسال زن 80 ساله‌ای با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از دو مرد به اتهام سرقت مقرون به آزار و دزدیدن گردنبند موروثی‌اش شکایت کرد. همزمان با دستور بازپرس علی ایردموسی، تحقیقات پلیس آگاهی پایتخت برای دستگیری سارقان فراری آغاز شد. زن سالخورده در جریان تحقیقات پلیسی گفت: فرزندانم خارج از کشور هستند و در این خانه ویلایی تنها زندگی می‌کنم. دو روز پیش مردی به عنوان مامور اداره گاز به خانه‌ام در غرب تهران آمد. روز بعد او دوباره آمد و از من آب گرفت و برای دوستش به خیابان برد. رفتم آشپزخانه که ناگهان فردی از پشت سر به من حمله‌ور شد و مرا مصدوم کرد. کف آشپزخانه که افتادم او گردنبند طلای قیمتی‌ام را سرقت کرد. صدای دو مرد را شنیدم که یکی از آنها همان مامور اداره گاز بود.
ماموران به استعلام از اداره گاز پرداختند که معلوم شد فردی که به خانه شاکی رفته عنوان مامور اداره گاز را جعل کرده است. ماموران دوربین‌های مداربسته اطراف خانه را بازبینی و تصویر خودروی رانایی را به دست آوردند که دزدان با آن متواری شده بودند.
با ردیابی خودرو، هویت مالک آن به نام شهاب شناسایی شد. شاکی زمانی که چهره شهاب را دید، اعلام کرد تصویر متعلق به خواهرزاده‌اش است. ماموران قصد بازداشت او به عنوان یکی از همان سارقان فراری را داشتند که معلوم شد او برای فروش خودرو و کارهای آن به تعویض پلاک خورو رفته که متهم 34 ساله در آنجا شناسایی و بازداشت شد. او در تحقیقات پلیسی گفت با همدستی همسایه 33 ساله‌اش به نام فرهاد این سرقت را انجام داده‌اند.
شهاب در جریان تحقیقات پلیسی گفت: ده سال قبل ازدواج کردم، اما سه سال پیش به خاطر اختلاف‌های خانوادگی جدا شدیم. ورشکسته شده و کارگاه بسته‌بندی کاغذم را از دست دادم. به دخترخاله‌ام علاقه داشتم، اما خاله‌ام مخالف ازدواجمان شد و او به اروپا و نزد دیگر اعضای خانواده‌اش برای زندگی رفت. از آن موقع از خاله‌ام کینه داشتم. چندی قبل با زنی آشنا شدم و با او ازدواج کردم. برای انتقام از خاله‌ام نقشه سرقت از او را طراحی کردم. موضوع را به همسایه‌مان گفتم که قبول کرد و با من همراه شد. او به عنوان مامور گاز آنجا رفت و چون نتوانست نقشه را اجرا کند خودم وارد خانه شدم و با حمله به خاله‌ام گردنبند قیمتی طلایش را دزدیدم. گردنبند قیمتی را 20 میلیون فروختم و از این پول یک میلیون و 700 هزار تومان را به همسایه‌مان دادم. هدفم فقط انتقام بود.
با اعتراف وی دیگر متهم پرونده هم بازداشت شد و در تحقیقات پلیسی گفت: عمده‌فروش پوشاک بودم. یک فرزند از همسر اولم و فرزند دیگری از همسر دومم دارم. سال 94 بابت پرداخت مهریه 370 میلیون تومانی به همسر اولم مغازه‌ام را فروختم و راننده شدم. وقتی همسایه ام موضوع سرقت را گفت، با او همراه شدم.
متهمان برای ادامه تحقیقات روانه بازداشتگاه پلیس شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها