جانشین فرمانده سپاه در نشست خبری تشریح کرد

نقش کشورهای منطقه در آشوب‌های اخیر

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این که آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و عربستان در خباثت‌های اخیر علیه ایران دست داشتند، گفت: ۴۰ سال است آمریکا علیه انقلاب اسلامی خباثت می‌کند و شکست می‌خورد. در همین قصه اخیر هم خباثت و شیطنت آمریکایی‌ها و دنباله‌روهای آنان مشخص است و خودشان هم این موضوع را اعلام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۳۸۹۵۱

سردار علی فدوی در نشست خبری پس از گردهمایی بانوان بسیجی با بیان این که آمریکایی‌ها دیدند که ۴۸ ساعته چه شکست بزرگی خوردند، گفت: با اطمینان می‌گویم ما یک ۲۴ ساعت را هم از دست نداده‌ایم و نمی‌دهیم.
فدوی افزود: امروز خود دشمنان مدعی هستند در آشوب‌های اخیر دخیل بودند و ما هم ادله کاملی داریم که بیشترین حجم شبکه‌های اجتماعی که می‌توانند درباره یک موضوعی کار کنند، از کدام نقطه جغرافیایی عمل کردند. ما می‌توانیم این را ثابت کنیم و حتما هم ارائه خواهیم داد‌.
وی با بیان این که در جریان آشوب‌های اخیر، برخی همسایگان برخلاف روال همسایگی و بر خلاف رویه مسلمانی خباثت‌هایی را انجام دادند گفت: ما به همسایگان‌مان توصیه می‌کنیم توبه کنند و از شرارت‌های خود دست بردارند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها اصلاح‌بردار نیستند و حتما خباثت خود را مثل ۴۰ سال گذشته ادامه می‌دهند اما ما هم مثل همیشه آنها را شکست می‌دهیم.فدوی افزود: ما در سپاه به صورت زنده با تمام کشور در تماس بودیم و فیلم‌های همه دوربین‌ها را داریم و قطعا همه اشرار شناسایی می‌شوند. در جریان اخیر، خیلی از مردم در حالی‌که از فاصله یک متری و یک و ‌نیم متری از پشت به آن‌ها شلیک شده، کشته شده‌اند و این یعنی گلوله از میان خودشان شلیک شده است. اشرار با کُلت‌های خفیف خود از پشت مردم را می‌کشتند و این قطعا برای مردم تشریح خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها