متهم سابقه‌دار که بعد از قتل پسر 17 ساله گوشی او را دزدیده بود، در تحقیقات قضایی مدعی شد تا قبل از دستگیری فکر می‌کرده طعمه‌اش را از ناحیه دست زخمی کرده است.
کد خبر: ۱۲۳۸۸۳۴

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، وحید 28 ساله ـ‌ که معتاد به شیشه و دزدی سابقه‌دار است ـ متهم است شامگاه 13 آبان امسال پسر 17 ساله‌ای به نام ابوالفضل یوسفی را در 20 متری ماهان شهرک شریعتی خانی‌آباد با ضربه چاقویی که به قلبش زده بود به قتل رسانده و گوشی تلفن‌همراه سامسونگ او را دزدیده و با همدست فراری‌اش گریخته است. آنها با دستور مرادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، تحت تعقیب بودند تا این‌که معلوم شد سیمکارت سرقتی مقتول در اختیار دختر جوانی که ساکن اسلامشهر است قرار دارد. با احضار دختر جوان مشخص شد پسر مورد علاقه‌اش به نام وحید این گوشی را به او داده است.
در ادامه وحید و همدستش محمدرضا همان شب در اسلامشهر بازداشت شدند. وحید مدعی شد که هدفش فقط سرقت گوشی بوده و نمی‌خواسته آن نوجوان را با چاقو به قتل برساند.
فکر نمی‌کردم بمیرد!
وحید 28 ساله حالا به خاطر جنایتی که انجام داده می‌داند به آخر خط رسیده و مجازاتش چیزی جز قصاص نیست.
معتادی؟
از 14 سالگی مصرف مواد را شروع کردم. الان هم شیشه می‌کشم و برای تهیه پول خرید شیشه سرقت کردم، البته پیش‌از این خانواده‌ام هزینه موادم را می‌دادند.
سابقه داری؟
بله. به خاطر سرقت لوازم داخل خودرو، زورگیری و نگهداری 16 گرم شیشه هفت سال زندان بودم و اوایل سال 97 آزاد شدم.
از شب جنایت بگو.
آن شب پسر 17 ساله را اتفاقی تعقیب کردم، با چاقویی که سال گذشته در زنجان 25 هزارتومان خریده بودم او را از ناحیه دست زخمی کردم که گوشی را بدزدم.
بعد چه شد؟
فرار کردیم و آن شب گوشی را به رهگذری 350 هزار تومان فروختیم و میان هم تقسیم کرده و سیمکارت را به دختر مورد علاقه‌ام هدیه دادم.
حرف آخر؟
پشیمانم و نمی‌خواستم او بمیرد و فقط قصد سرقت گوشی را داشتم. تا قبل از این‌که دستگیر شوم فکر می‌کردم او را زخمی کردم. این اولین سرقتم بعد از آزادی بود که به خاطرش مرتکب قتل شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها