دختر جوان بعد از تزریق ژل برای از بین بردن خطوط خنده چهره‌اش از سوی پزشک کرجی از ناحیه لب دچار آسیب شد و شدت صدمات به دختر جوان او را خانه‌نشین کرده است.
کد خبر: ۱۲۳۸۶۴۸

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چندی پیش دختر 27 ساله‌ای با حضور نزد محمد‌حسین سرمدی، بازپرس شعبه 25 ویژه جرایم پزشکی دادسرای کرج از مرد پزشکی که با تزریق ژل از بین بردن خطوط خنده بالای لب، وی را دچار مشکلاتی کرده بود، شکایت کرد.
شاکی به بازپرس پرونده گفت: مدتی بود که خط‌های خنده روی چهره‌ام زیاد و باعث بروز ناراحتی برایم شده بود. 6ماه درصدد بودم با یافتن پزشکی که در زمینه از بین بردن این خطوط فعالیت دارد به مطبش بروم تا مشکلم را درمان کند. سرانجام در اینستاگرام متوجه فعالیت پزشک 36 ساله در محله گوهردشت کرج شدم. زمانی که تصاویر عکس‌های بیمارانش که خطوط خنده‌شان را او با تزریق ژل از بین برده بود نگاه کردم کارش را پسندیدم و تصمیم گرفتم با توجه به قیمت مناسبی او برای این درمان از بیمارانش می‌گیرد، به مطبش بروم. چند جلسه به مطبش در کرج رفتم و او بعد از بررسی‌های لازم و آزمایش اعلام کرد که فرمت چهره‌ام به گونه‌ای است که به‌راحتی می‌تواند خطوط خنده را بردارد و هیچ‌گونه مشکلی در چهره‌ام به‌ویژه در لب من ایجاد نمی‌شود. با اطمینانی که این پزشک مرد به من داد قبول کردم که او مرا درمان کند.
دختر جوان ادامه داد: چند هفته بعد از خانه‌ام در شمال تهران به مطب او در محله گوهردشت کرج آمدم. چند ساعتی او در مطبش کار درمانی کرد. بعد از اقدامات درمانی او به من گفت بعد از چند ماه شرایط چهره‌ام بهتر می‌شود. زمانی که مرد پزشک به من گفته بود سپری شد، اما بعد از آن علاوه بر این‌که چهره‌ام بهتر نشد، بلکه دوباره خطوط خنده بر چهره‌ام ظاهر شد. همچنین تزریق ژل به محل‌های خطوط خنده باعث شد لبم دچار افتادگی و چهره‌ام مثل افراد سکته‌کرده شود. شرایط به گونه‌ای شده بود که به خاطر بدفرم شدن لب و چهره‌ام نمی‌توانستم از خانه بیرون بروم. چند بار به مطب مرد پزشک رفتم که هر بار مدعی بود چند وقت دیگر شرایط لبم بهتر می‌شود و نباید نگران باشم، اما با گذشت مدت زمانی نه‌تنها شرایطم بهتر نشد، بلکه افتادگی لبم بیشتر و باعث بروز مشکلات جسمی و روحی برایم شد.
همزمان با شکایت دختر جوان، با دستور قضایی تحقیقات درباره ابعاد این پرونده آغاز شد. زمانی که این پزشک به دادسرا احضار شد و مورد تحقیق قرار گرفت، ادعا کرد: کارم برای از بین بردن خطوط خنده شاکی را به‌درستی انجام دادم و نمی‌دانم چرا لب او بعد از تزریق ژل دچار آسیب شده است. چرا که افراد دیگری را که مشکل مشابه داشتند درمان کردم و برای آنها اتفاقی نیفتاده و نمی‌دانم چرا فقط این شاکی دچار مشکل شده است.
در ادامه تحقیقات مرد پزشک در برابر اتهام ایراد صدمه بدنی غیر‌عمدی ناشی از قصور پزشکی قرارگرفت. بنابراین هیات سه نفره از کمیسیون پزشکی قانونی موضوع را بررسی کرد تا میزان قصور مرگ پزشک در این ماجرا مشخص شود که آنها مدتی پیش نظر دادند مرد پزشک قصور کرده که شاکی دچار آسیب شده است. در ادامه تحقیقات قضایی قرار شد مرد پزشک طبق نظریه کمیسیون پزشکی قانونی به شاکی دیه بپردازد، اما مرد پزشک به نظریه هیات سه‌نفره اعتراض کرد که قرار شد یک هیات پنج‌نفره از کمیسیون پزشکی قانونی دوباره این پرونده را بررسی و نظر خود را اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها