علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در راه رفتن؛ این خبری است که رسانه‌های مختلف در روزهای اخیر منتشر کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۳۸۴۳۶

بیرانوند به نزدیکانش گفته باشگاه ویتوریا‌گیمارش خواهان اوست. برای باشگاه هم با این شرایط بحرانی مالی احتمالا جدایی بیرانوند گزینه‌ای بسیار مناسب است. این بازیکن قراردادی به ارزش هشت میلیارد تومان با پرسپولیس داشته است. پرداخت این دستمزد برای باشگاه بسیار سخت است به همین خاطر بدشان نمی‌آید این بازیکن جدا شود. بیرانوند برای این‌که جدا شود باید 700 هزار یورو به عنوان مبلغ رضایتنامه پرداخت کند که در این بحران مالی به پرسپولیس کمک زیادی خواهد کرد. اخیرا بیرانوند چکی 5/2 میلیاردی داشت که مشخص نشد باشگاه سرانجام آن را پاس کرده یا نه؟
دیروز نشریه آبولا پرتغال هم تایید کرد باشگاه ویتوریا گیمارش به دنبال بیرانوند است. این نشریه نوشت: «گیمارش برای جذب بیرانوند باید مبلغ شش میلیون یورو هزینه کند. مذاکرات اولیه برای انتقال این گلر با باشگاه پرسپولیس آغاز شده است.» این نشریه همچنین نوشت؛ در جام‌‌جهانی 2018 روسیه بیرانوند با درخشش در این مسابقات از باشگاه‌های بشیکتاش و فنرباغچه ترکیه پیشنهاد داشت. المپیاکوس یونان نیز برای جذب او ابراز تمایل کرده بود.
بیرانوند در روزهای اخیر مذاکراتی با باشگاه داشت. پرسپولیس به او بدهکار است و این بازیکن قصد دارد در صورت جدایی کمترین هزینه را پرداخت کند تا در عوض بتواند در اروپا درآمد بیشتری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها