روایت حضور از تبریز تا شهرکرد و زنجان

صف‌آرایی ملت ایران در مقابل اغتشاشگران

در دو روز گذشته برخی استان‌های کشور صحنه نمایش بصیرت و همراهی ملت بود؛ مردمی که با دشمن‌شناسی خود بار دیگر به میدان آمدند و ضمن حمایت از مواضع رهبر انقلاب، آتش اغتشاش را خاموش کردند.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۴۰

استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری، از جمله استان‌هایی بودند که شاهد راهپیمایی مردم در محکومیت اغتشاشات بودند.
در راهپیمایی باشکوه مردم تبریز که دیروز برگزار شد راهپیمایان با پوشیدن کفن بر تن شعارهایی علیه آشوبگران سر دادند و از اقدام اغتشاشگران و حامیان خارجی آنها اعلام انزجار کردند.
علاوه بر استان‌های یادشده، روزهای آینده دیگر استان‌ها نیز شاهد برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعاتی هستند. مطابق اعلام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان راهپیمایی مردم انقلابی شهرهای سمنان و شاهرود در پاسخ به اغتشاشگران، روزهای پنجشنبه و شنبه برگزار می‌شود.
به گزارش مهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان هم گفت: مردم همدان امروز در محکومیت اقدامات اشرار و اغتشاشگران راهپیمایی برگزار خواهند کرد. مردم اردبیل هم امروز در محکومیت اغتشاشگران و حمایت از آرمان‌های انقلاب راهپیمایی می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام هم گفت: راهپیمایی تحت عنوان پیروی و حمایت از فرامین رهبری و امنیت و اقتدار کشور روز چهارشنبه برگزار می‌شود. اجتماع مردم اصفهان در حمایت از امنیت کشور و انزجار از اغتشاشگران هم فردا برگزار می شود. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مردم این استان فردا در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و در محکومیت شرارت‌های اخیر آشوبگران راهپیمایی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها