پسر 16 ساله که با الگو گرفتن از قهرمان سریال فرار از زندان با تهدید به انتشار فیلم و عکس‌های خصوصی دختر مورد علاقه سابقش به دنبال اخاذی 200هزاردلاری بود ناکام ماند.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۰۸

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مردی پولدار همراه دختر نوجوانش با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی کرج از فردی به اتهام اخاذی سیاه شکایت کرد.
با دستور بازپرس امیر میرعشقی، تحقیقات پلیسی آغاز شد. در جریان تحقیقات پلیسی دختر نوجوان گفت: در راه مدرسه با پسر 16 ساله که حوالی مدرسه‌مان پرسه می‌زد دوست شدم. تلفنی و تلگرامی با هم در ارتباط و در مسیر مدرسه با هم بودیم. او از من فیلم و عکس خصوصی خواست که برایش ارسال کردم. بعد از چند روز با من قهرکرد و ارتباطمان پایان گرفت و شماره تلفنش را عوض کرد.
وی افزود: چند روز پیش فردی ناشناس دو عکس خصوصی مرا از طریق تلگرام برایم ارسال کرد و مدعی شد اگر به او پول و دلار نپردازم عکس‌هایم را در کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام منتشر می‌کند و آبروی من و خانواده‌ام را می‌برد. در پیام‌های تهدید‌آمیز بعدی 200 هزار دلار خواست که من نتوانستم پول را جور کنم. فرد اخاذ در ادامه تهدیدها فیلم و عکس‌ها را برای پدرم ارسال کرد و همان مبلغ 200 هزاردلار را از او خواست. می‌ترسیم او تهدیدهایش را در ماجرای این اخاذی اجرایی کند و از او شکایت داریم.
همزمان با شکایت دختر نوجوان و پدرش در اداره پلیس، ماموران با دستور قضایی تحقیقات را برای یافتن پسر اخاذ آغاز کردند. متهم در ادامه مبلغ اخاذی را به 15 هزار دلار کاهش داد و از شاکی خواست دلارها را داخل کیف مشکی قرار دهند و زیر نیمکت بوستانی در جنوب شهر کرج بگذارند و به سرعت محل را ترک کنند.
در ادامه ماموران با ردیابی تماس‌های پسر اخاذ متوجه شدند که او با استفاده از اینترنت خانگی با شاکی در تماس است. با کشف این سرنخ، پسر 16 ساله بازداشت شد و گفت: با دختر نوجوان در راه مدرسه آشنا شدم و بعد از مدتی که فهمیدم او از خانواده پولداری است تصمیم گرفتم هر طور شده از او و خانواده‌اش اخاذی کنم تا پول زیاد به دست آورم و خودروی مدل بالا برای خودم بخرم. در جریان دوستی‌مان اعتماد آن دختر را جلب و فیلم و عکس‌های خصوصی از او دریافت کردم. بعد هم ارتباطم را با او قطع کردم تا طبق نقشه‌ام از او و خانواده‌اش اخاذی کنم تا با پول‌های به‌دست آمده به رویاهایم برسم. سریال فرار از زندان را دوست داشتم و می‌خواستم مثل بازیگر نقش اول آن، مجرمی حرفه‌ای باشم که از ذهنش استفاده می‌کند. فکر نمی‌کردم آنها از من شکایت کنند و پلیس در تعقیبم باشد.
برای متهم نوجوان قرارقانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها