با این‌که تور کنسرت‌های «شهر خاموش» کیهان کلهر از ابتدای امسال در بسیاری از شهرهای ایران برگزار شد اما با اعلام راه‌افتادن دوباره این تور از هفتم دی‌ماه، باز هم بسیاری از علاقه‌مندان این نوازنده کمانچه مشتاقند باز هم پای این اجرا بنشینند یا این بار دیگر آن را از دست ندهند.
کد خبر: ۱۲۳۷۷۶۸

دوستداران او در ایران حالا بی‌صبرانه منتظرند تا هنرمند محبوب‌شان را که اخیرا عنوان مرد سال موسیقی جهان در سال 2019 را از رویداد وومکس دریافت کرده، از نزدیک ببینند. او پس از دریافت جایزه وومکس، با گروه «جاده ابریشم» طی چند کنسرت روی صحنه رفت و حالا تور شهر خاموش نخستین حضور کلهر در تالارهای موسیقی ایران پس از دریافت این جایزه محسوب می‌شود.
بنا بر این گزارش، قرار بود بلیت‌فروشی کنسرت کلهر، از از ساعت ۱۵ دیروز یکشنبه 26 آبان آغاز شود اما حالا خبر رسیده که بلیت‌فروشی به زمان دیگری موکول شده است.
آغاز تور کنسرت‌‌های شهر خاموش مانند بهار امسال از تالار وحدت در تهران خواهد بود و قرار است زمان برگزاری این کنسرت در شهرستان‌ها هم اعلام شود. تور قبلی به شهرهایی چون ساری، اصفهان، شیراز، همدان، کرمانشاه، سنندج و رشت هم رفت.
زمان دقیق شروع بلیت‌فروشی اجرای تهران نیز به‌زودی اعلام خواهد شد. این بار نیز در شهر خاموش مانند تور پیشین در تهران‌ و شهرستان‌ها، کوارتت مینیاتور، کلهر را همراهی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها