حضور بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای برگزاری تمرین دیروز در مجموعه نفت تهرانسر، به معنای پایان اعتصاب آنها بود؛ تمرینی که پشت درهای بسته برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۳۶۵۷۶

پرداخت نشدن درصد قانونی قرارداد اعضای تیم موجب شد بازیکنان تمرین تیم را تحریم کنند. تحریم تمرین کافی بود تا هواداران پرشمار تیم راهی بهارستان شده و با تحصن، به بی‌پولی باشگاهشان اعتراض کنند. آنها خواستار رسیدگی سریع به وضعیت مالی استقلال شدند که البته پاسخی به آنها داده نشد.
فراخوان حضور مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی انجام شد و هواداران تیم آبی پایتخت دیروز به بهارستان رفتند تا صدای اعتراض خود را به گوش نمایندگان برسانند.
البته اعتصاب بازیکنان استقلال زیاد هم دوام نیاورد و بازیکنان دیروز به مجموعه ورزشی تهرانسر رفتند تا تمرین کنند. ظاهراً مسؤولان باشگاه استقلال اعضای تیم را توجیه کرده‌اند که قرار است امروز از طریق یکی از حامیان مالی به باشگاه پول برسد. بازیکنان نیز با این توجیه در محل تمرین حضور یافتند.
جدا از بازیکنان حاضر در اردوهای تیم‌های ملی و امید فوتبال کشورمان در این تمرین، بازیکنان دیگری هم در تمرین دیروز غایب بودند که این غیبت کمی مشکوک به نظر می‌رسید. وریا غفوری و علی کریمی همراه عارف غلامی، حسین پورحمیدی و مهدی قائدی به‌دلیل حضور در اردوهای تیم‌های ملی و امید در تمرین حضور نداشتند. میلاد زکی‌پور و فرشید باقری به‌دلیل مصدومیت در تمرین شرکت نکردند.
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی دیگر بازیکنانی بودند که نه مصدوم بودند و نه در تمرین تیم ملی حضور داشتند و غیبت این عده آخر، کمی مشکوک به نظر می‌رسید.
تمرین دیروز با صحبت‌های کوتاه آندرا استراماچونی، سرمربی تیم آغاز شد سپس بازیکنان به تمرینی پرداختند که مشخص بود روح همیشگی را ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها