راننده کامیون وقتی فهمید شاگردش کرایه بار را دزدیده، او را همراه صاحب خودرو و راننده دیگری در صندوق عقب ماشین انداختند که باعث مرگش شد. متهم بعد از پنج سال زندگی مخفیانه در کرج شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۳۴۷۸۶

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از فروردین 93 به‌دنبال کشف جسد مردی در جمعه‌بازار سبزوار در دستور کار پلیس قرار گرفت. صبح فروشندگان در حال نصب چادر بودند که با جسد مردی رو به رو شدند که بخشی از صورتش طعمه حیوانات وحشی شده بود. با حضور تیم پلیسی مشخص شد مرد جوان در محل دیگری به قتل رسیده و جسدش به آنجا منتقل شده است.
جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و با بررسی پرونده افراد فقدانی هویت مرد جوان شناسایی شد. پسر جوان شاگرد کامیون بوده و از مدتی قبل با صاحب خودرو اختلاف پیدا کرده بود.
شناسایی متهمان
با کشف این سرنخ، صاحب کامیون و یکی از دوستانش دستگیر شدند که در تحقیقات ادعا کردند: «ما مرتکب قتل نشدیم. روز حادثه به خاطر اختلاف حسابی که با پسر جوان داشتیم، او را در صندوق عقب خودرو قرار دادیم تا بتوانیم طلبمان را از او بگیریم. پس از طی مسافتی قصد داشتیم او را از ماشین پیاده کنیم که متوجه مرگش شدیم. جسدش را در محلی که راحت پیدا شود، رها کردیم.
در ادامه تحقیقات مشخص شد، راننده کامیون هم در این ماجرا نقش داشته و بعد از اطلاع از ماجرا فرار کرده است. با گذشت بیش از پنج سال از مرگ پسر جوان، کارآگاهان دریافتند که متهم فراری به نام مهران با هویت دیگری در کرج زندگی می‌کند. به‌همین خاطر قاضی پرونده به کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز نیابت داد با شناسایی مخفیگاه متهم فراری او را دستگیر کنند.
دستگیری در کرج
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: پس از نیابت قضایی تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد و دریافتند او با تغییر نام به عنوان راننده در یک شرکت حمل خودرو مشغول به کار شده است. صبح پنجشنبه او در خیابان طالقانی کرج شناسایی و زمانی که قصد داشت به محل کارش برود در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
سرهنگ محمد نادربیگی افزود: متهم در تحقیقات مدعی شد، چند روز قبل از ماجرا باری به همدان برده بودند که مقتول هزینه کرایه را می‌گیرد و به او نمی‌دهد. در ادامه مالک کامیون، پسر جوان را شناسایی کرده و روز حادثه همراه مهران و مرد دیگری سراغ او رفته و برای گرفتن پول خود، او را داخل صندوق عقب گذاشتند که باعث مرگ مرد جوان شد. مهران بعد از این قتل به تهران فرار کرده و از چندی قبل به کرج آمده بود که در اینجا دستگیر شد. متهم برای این‌که شناسایی نشود نام‌خانوادگی خود را تغییر داده‌بود.
وی خاطرنشان کرد: متهم بعد از تحقیقات مقدماتی برای رسیدگی به پرونده‌اش تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها