اعلام جزئیات ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن

محمود محمودزاده، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه با اشاره به این‌که در قالب طرح اقدام ملی مسکن ۴۰۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده می‌شود، افزود: هم‌اکنون ۱۸۰ واحد در مراحل مختلف اجرایی قرار دارد که ثبت‌نام برای دریافت این واحدها از نیمه آبان ماه شروع خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۳۴۶۳۲

محمودزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما با بیان این‌که برای ثبت‌نام در این طرح سامانه‌ای به‌زودی معرفی می‌شود، گفت: ثبت‌نام برای این طرح به صورت آزمایشی در استان کرمان شروع‌شده و تا پایان سال در همه استان‌ها انجام خواهد شد.
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به این‌که چهار ارگان در این طرح مشارکت دارند، ادامه داد: ثبت‌نام‌های این مرحله مربوط با بنیاد مسکن است و مابقی ارگان‌ها نیز به مرور آماده اجرا و عملیاتی کردن این طرح خواهند شد.
محمودزاده با اشاره به این‌که ثبت‌نام برای این طرح چهار شرط اصلی دارد، گفت: متقاضی باید فاقد مالکیت مسکن باشد، تأهل، استفاده نکردن از امکانات دولتی و داشتن سابقه سکونت در شهر مورد درخواست شرایط اصلی ثبت‌نام در این طرح است.
وی این طرح را یک طرح هدفمند برای دهک‌های متوسط به پایین کشور دانست و افزود: در قالب این طرح مابقی واحدهای مسکن مهر نیز با سرعت تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که کشور نیاز به ۸۰۰ هزار واحد مسکونی دارد، گفت: دولت برای تأمین همه این واحدهای مسکونی ورود نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها