رئال وقتی اواسط فصل گذشته زیدان را دوباره برگرداند، تمام امید و آرزوهایش را برای فصل بعد گذاشته بود. آنها انتظار داشتند با یارگیری در فصل نقل و انتقالات تابستانی در کنار تجربه زیدان، بار دیگر بتوانند در فوتبال اسپانیا و اروپا بدرخشند. اما تا اینجای فصل، سفیدپوشان شهر مادرید آن‌طور بازی نکرده‌اند که دلخواه هواداران این تیم باشد. در لالیگا اگرچه تا قبل از این هفته صدرنشین بودند و باخت به مایورکا آنها را یک پله پایین آورد، اما بسیاری اذعان کردند رئال مثل سال‌های پیش دیگر آن نشاط و شادابی را ندارد. اما بدتر از لالیگا، شرایط این تیم در لیگ قهرمانان اروپاست.
کد خبر: ۱۲۳۴۲۲۷

از دو بازی قبلی مقابل پاری‌سن ژرمن و کلوب بروژ بلژیک، این تیم فقط یک امتیاز به دست آورده و در رده چهارم گروه A قرار دارد. با این اوضاع و احوال، زیدان و تیمش به خوبی می‌دانند بازی امشب آنها مقابل گالاتاسرای در استانبول تا چه اندازه می‌تواند برایشان سرنوشت‌ساز باشد. در طرف مقابل هم گالاتاسرای دقیقا نتایج و امتیازش شبیه مادریدی‌ها است و فقط به لطف تفاضل بهتر در رده سوم قرار دارد. شاگردان فاتح تریم در لیگ ترکیه نیز با گذشت هشت هفته از ابتدای لیگ، در رده چهارم ایستاده‌اند.
این هشتمین تقابل دو تیم در دیدارهای اروپایی به حساب می‌آید و نکته جالب این‌که در هفت دیدار قبلی، هیچ بازی‌ای با تساوی به پایان نرسیده است. در این میان گالا سه و رئال چهار پیروزی به دست آورده اند. یکی از زیباترین تقابل‌های این دو تیم شش سال پیش و در اولین بازی مرحله گروهی رقم خورد که شاگردان آنچلوتی توانستند بازی را با نتیجه 6 بر یک به پایان برسانند. یک هفته بعد از آن بازی فاتح تریم از سرمربیگری گالا کنار گذاشته شد و جایش را به روبرتو مانچینی ایتالیایی داد. شکست گالاتاسرای در بازی امشب ممکن است جایگاه تریم را روی نیمکت این تیم دوباره متزلزل کند. گالاتاسرای چهار دیدار قبلی خود در اروپا مقابل تیم‌های اسپانیایی را باخته و در طرف مقابل، رئال در پنج بازی اخیر خود مقابل تیم‌های ترکیه‌ای چهار برد به دست آورده است.

برنامه بازی‌های امشب
گروه A
کلوب بروژ پاری سن ژرمن (22:30)
گالاتاسرای رئال‌مادرید (22:30)
گروه B
المپیاکوس بایرن مونیخ (22:30)
تاتنهام ستاره سرخ بلگراد (22:30)
گروه C
شاختار دیناموزاگرب (20:25)
منچسترسیتی آتالانتا (22:30)
گروه D
اتلتیکومادرید بایرلورکوزن (20:25)
یوونتوس لکوموتیو مسکو (22:30)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها