به گفته محققان مصرف مکملهای ویتامین و امگا ۳ در بهبود برخی علائم اوتیسم تاثیرگذار بوده که از آن جمله میتوان به بهبود مهارتهای اجتماعی، گفتاری، تمرکز، ارتباطگیری، مشکلات رفتاری، خواب بهتر و کاهش رفتارهای تکراری اشاره کرد. محققان اسپانیایی اظهار کردند: یافتههای بهدست آمده نشان میدهد برخی مداخلات تغذیهای در کنترل بالینی نارساییهای مربوط به اختلال اوتیسم نقش دارد. همچنین مکانیزم نهفته در اثربخشی مداخلات تغذیهای برعلائم اختلال اوتیسم شناخته شده نیست./ ایسنا
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....