اجرای سکوت سفید از اواخر آبان

نمایش «سکوت سفید» به کارگردانی کوروش سلیمانی قرار است از اواخر آبان در تماشاخانه نوفل لوشاتو به صحنه برود و بر اساس گزارش مهر، گروه طراحان این نمایش نیز معرفی شده است.
کد خبر: ۱۲۳۳۸۵۳

سینا ییلاق بیگی طراحی صحنه این نمایش را به‌عهده دارد، مژگان عیوضی طراح لباس این نمایش است، مجید کاشانی طراحی گرافیک آن را به انجام می‌رساند و رضا خضرایی نور این نمایش را طراحی می‌کند. ساخت تیزر و عکس سکوت سفید را مصطفی قاهری به‌عهده دارد. «سکوت سفید» پنج بازیگر دارد که اسامی آنها به ترتیب حروف الفبا عبارتند از آناهیتا اقبال‌نژاد، مهدی بجستانی، سامان دارابی، الهه زحمتی، الهه شه‌پرست.
این اثر نمایشی که قرار است از اواخر آبان اجرای عمومی خود را آغاز کند، نوشته تام استوپارد است که با نام اصلی «آرامش از نوعی دیگر» به همراه دو نمایشنامه دیگر با ترجمه زنده‌یاد هوشنگ حسامی به چاپ رسیده‌است. تمرین‌های این نمایش که کاری از گروه تئاتر «بیستون» است این روزها در حال انجام است.
«سکوت سفید» داستان زندگی شخصی به نام جان براون است که از یک گذشته سخت و پیچیده به یک بیمارستان پناه می‌برد به این امید که با پول زیاد بتواند در بیمارستان بستری شود و به آرامش برسد در حالی که اصلا بیمار نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها