پس از آن که وینگو بگوویچ، سرمربی کروات تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان نتوانست درخشش فصل گذشته در لیگ یک را این بار در لیگ برتر تکرار کند، پس از گذشت شش هفته از بازی‌ها از کار برکنار شد و برای مدتی امور فنی تیم به‌عهده دستیار اول و ایرانی او یعنی مجتبی جباری افتاد.
کد خبر: ۱۲۳۳۷۹۸

جباری به‌خاطر دوران طلایی که در باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان داشت، می‌توانست یکی از مربیان نسل جدید لقب گیرد که کار خود را از تیم شهرستانی و متمول سیرجانی آغاز می‌کند، اما جالب اینجاست که مدیران باشگاه پس از برکناری بگوویچ، اعتمادی به جباری نداشتند تا به‌عنوان سرمربی کارش را با این باشگاه ادامه بدهد. از سوی دیگر مدیران این باشگاه به دنبال جذب علی دایی و علی کریمی بودند. مربیانی که هر کدامشان می‌آمدند، جباری را برکنار می‌کردند.
با این حال جباری باز هم به کار خود ادامه داد تا این که مجید جلالی سرمربی گل‌گهر شد اما جلالی در همان جلسه ابتدایی به مدیران باشگاه گل گهر گفته بود هیچ برنامه‌ای برای حفظ جباری ندارد و ستاره سال‌های گذشته فوتبال کشورمان مجبور به ترک سیرجان و بازگشت به تهران است. به همین دلیل مهمان ناخوانده این تیم، همان‌طور که بی‌سر و صدا به گل‌گهر پیوسته بود، بی‌سروصدا به کارش با این تیم خاتمه داد و راهی پایتخت شد. شروع دوران مربیگری مجتبی جباری با چالش بزرگی مواجه است، زیرا باشگاه استقلال هم هیچ تمایلی از سوی استراماچونی برای جذب این مربی جوان نشان نمی‌دهد و این‌طور به نظر می‌رسد که او فعلا باید خانه نشین باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها