مرد جوان برای ازدواج با دخترعمه‌اش نقشه قتل شوهر او را که سرایدار ساختمانی در خیابان آفریقا بود، اجرا کرد. با فاش شدن رابطه پنهانی آنها، همسر مقتول نیز بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۳۲۸۵۳

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، زن 33 ساله‌ای ساعت 8 و 57 دقیقه صبح پنجشنبه 18 مهر امسال با پلیس 110 تماس گرفت و از مرگ مشکوک شوهر 41 ساله‌اش به نام نورا... در خانه سرایداری‌شان در مجتمع پنج طبقه‌ای در خیابان آفریقای تهران خبر داد. ماموران کلانتری گاندی با حضور در آنجا، جسد مرد 41 ساله را که در اتاق افتاده و آثار شیارهایی روی گردن او و آثار ضرب و جرح روی بدنش بود، یافتند. مرگ مشکوک این سرایدار به ساسان غلامی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت گزارش شد .
قفل در خانه شکسته نبود و وسایل آنها نیز بدون به‌هم ریختگی بود و به نظر می‌رسید پای قاتل آشنا باید در میان باشد. آثار جراحات روی بدن مقتول نشان از درگیری او با قاتل داشت. شواهد حاکی از آن بود که دستمال یا وسیله‌ای رشته‌مانند به دور گردن مرد سرایدار آویخته شده و او براثر خفگی به قتل رسیده است. جسد سرایدار به پزشکی قانونی منتقل شد و از همسر 33ساله مقتول به نام صفیه و دختر و پسر
9 و 15ساله او تحقیق کردند که زن مقتول گفت: از پنج سال پیش ما به این ساختمان برای سرایداری آمدیم و با شوهرم اختلاف نداشتم، چهارشنبه‌شب با بچه‌ها نزد خانواده‌ام در شهرری رفتیم که صبح روز پنجشنبه که بازگشتیم با جسد شوهرم روبه‌رو شده و به پلیس خبر دادم. اما تحقیقات از فرزندان مقتول گواه موضوع دیگر بود. آنها گفتند که والدینشان با هم اختلاف و درگیری داشته‌اند و از شش ماه قبل نیز جدا از هم می‌خوابیدند. همین باعث شد که پلیس اطمینان یابد سرایدار قربانی توطئه زنانه شده است.
این در حالی بود که زن مقتول همچنان منکر نقش داشتن در قتل شوهرش بود. تحقیقات محلی نشان می‌داد که این زن با زنی که در ساختمان مقابل زندگی می‌کند رابطه دوستانه‌ای دارد . تحقیقات روی این زن متمرکز شد و ماموران متوجه رابطه زن همسایه با مرد غریبه‌ای شده و به تحقیق از او پرداختند که این زن مدعی شد؛ همسر مقتول هم با مرد کارگری ارتباط پنهانی داشت. با افشای این موضوع، بازپرس جنایی دستور داد مردانی که در اطراف خانه مقتول در کارهای ساختمانی و سرایداری کار می‌کنند را بازداشت و از آنها تحقیق کنند. بنابراین چند نفری در این رابطه شناسایی و مورد تحقیق قرار گرفتندکه چون نقشی در ماجرا نداشتند، آزاد شدند.
در ادامه ماموران در حال جست‌وجو در اطراف خانه مقتول بودند که متوجه مردی جوان شدند که در حال پرسه زدن و پرس و جو از همسایه‌ها درباره قتل مرد سرایدار است که او نیز بازداشت شد. زمانی که ماموران او را برای تحقیق به خانه محل جنایت منتقل کردند، زن مقتول او را شناخت و گفت؛ وی پسر دایی‌ام به نام علی احمد است؛ چرا او را بازداشت می‌کنید مرا بازداشت کنید. همین جمله کافی بود که شک بازپرس جنایی به قاتل بودن علی‌احمد به یقین تبدیل شود. مرد جوان که کارگر ساختمانی بود، منکر رابطه پنهانی با همسر مقتول و نقش داشتن در قتل مرد سرایدار شد. اما در ادامه قفل سکوت زن مقتول شکست و گفت: با شوهرم اختلاف و درگیری داشتم. همین باعث شد من و علی‌احمد به هم علاقه‌مند شویم و از سه سال پیش این علاقه علنی شد و با هم پنهانی و دور از چشم شوهرم در ارتباط بودم. در این اواخر پسردایی‌ام مدام می‌گفت که شوهرم سد راه زندگی من با اوست و باید او را از بین ببرد و به‌زودی شوهرم را به قتل می‌رساند. چهارشنبه‌شب هم او از من خواست با بچه‌ها به خانه پدرم برویم تا با شوهرم حرف بزند. صبح که بازگشتیم، با دیدن جسد شوهرم، مطمئن شدم علی احمد دست به قتل زده است.
با توجه به گفته‌های زن مقتول و انکار عامل جنایت، آنها برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها