هشت تبعه خارجی که پس از کشاندن زن ایرانی به خانه باغی در فرحزاد او را چهار ساعت گروگان گرفته و مورد آزار و اذیت شیطانی قرار داده بودند، به‌زودی در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۲۳۱۹۶۹

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ده روز قبل زنی جوان با مراجعه به کلانتری ادعا کرد از سوی هشت مرد ناشناس مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
او در طرح شکایت خود گفت: برای خرید خانه‌باغی در نزدیکی فرحزاد، به آن محل رفتم. آگهی فروش باغ را در یک سایت خرید و فروش دیده بودم، اما با دیدن ملک از خرید آن پشیمان شدم. چون اطلاعات موجود در آگهی با خود ملک تطابق نداشت. زمانی که داشتم از آنجا خارج می‌شدم، ناگهان آگهی‌دهنده خانه باغ با من گلاویز شد و با زور من را به داخل کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم با تعدادی از دوستانش تماس گرفت و آنها هم به باغ آمدند و من را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
شاکی مدت چهار ساعت در آن باغ محبوس بوده، بعد از آن متهمان با ربودن پنج میلیون تومان پول نقدی که همراه داشت و همچنین سرقت گوشی تلفن همراه زن 48 ساله، او را آزاد کردند.
با اطلاعاتی که در اختیار ماموران پلیس قرار گرفت،متهمان یکی پس از دیگری دستگیر شدند. پرونده با شکایت مستقیم شاکی برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها