آخرین روزهای تعطیلات پایان هفته تهران با خودکشی دختر کوهنورد و مرگ شرور مسعودیه پایان گرفت.
کد خبر: ۱۲۳۱۷۸۴

به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، ساعت
22 و 50 دقیقه پنجشنبه یازدهم مهر امسال، یکی از ماموران کلانتری ستارخان در تماس با بازپرس ساسان غلامی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشکوک دختر 15 ساله‌ای خبر داد. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محله ستارخان و بررسی اولیه متوجه شدند دختر 15 ساله که کوهنورد بوده، از پشت‌بام طبقه چهارم ساختمان به کوچه پرت شده و فوت کرده است. ماموران با تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند برادر 19 ساله این دختر در تلاش بوده او را از پریدن از پشت‌بام منصرف کند که نتوانسته و مرگ تلخ او رقم خورده است. برادر این دختر در جریان تحقیقات پلیسی گفت: مادرم به رفتارهای پدرم سوءظن پیدا کرده بود و همین باعث شد آنها مدتی دور از هم زندگی کنند. من، خواهر و مادرم در محل حادثه زندگی می‌کردیم.
20دقیقه قبل از مرگ خواهرم او را همراه پسر مورد علاقه‌اش در محله مان دیدم. با آنها دعوا کردم. خواهرم به خانه بازگشت و من آن پسر را تا چند کوچه تعقیب کردم که متواری شد .زمانی که به خانه آمدم، خواهرم بالای پشت‌بام رفته بود، هر چه التماس کردم پایین بیاید قبول نکرد و خود را به پایین انداخت و فوت شد.
تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده در حالی ادامه دارد که بازپرس جنایی دستور احضار پسر مورد علاقه دختر نوجوان را برای تحقیقات صادر کرد.
دومین حادثه‌ای که در پایان هفته پایتخت رقم خورد، شلیک مرگبار پلیس به یکی از شرورهای محله مسعودیه بود. عصر نهم مهر امسال بود که ماموری از کلانتری مسعودیه که به‌عنوان گشت موتوری بود، مرد پراید سواری را دید که چند خودرو را
در هم کوبیده و با سرعت بالایی که در حرکت بود، سه رهگذر را زیر گرفته و بعد از مصدوم کردن آنها به فرارش ادامه داد. با حضور امدادگران اورژانس در محل دو مصدوم سرپایی درمان و نفرسوم به بیمارستان لقمان منتقل شد . ماموران کلانتری همچنان در تعقیب مرد پراید سوار بودند و با اخطار ازاو خواستند که توقف کند، اما راننده به این اخطارها توجهی نکرد و به فرارش ادامه داد.
در جریان این تعقیب و گریز مامور پلیس به استعلام از پلاک خودروی پراید پرداخت که معلوم شد مالک آن محمد 25 ساله و از شرورهای مسعودیه است. در جریان این تعقیب و گریز مامور کلانتری دو تیر به سمت شرور پراید سوار شلیک کرد و باعث زخمی شدن او از ناحیه زیر دنده سمت چپ و پای چپش شدو سرانجام خودرو متوقف شد. در بازرسی از خودرو مقداری تریاک کشف شد. شرور زخمی به بیمارستان لقمان انتقال یافت که شامگاه پنجشنبه یازدهم مهر امسال فوت کردومرگ او به بازپرس ساسان غلامی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، گزارش و قرار شد از مامور پلیس تحقیق شود. کارشناسان اسلحه‌شناسی تشخیص هویت پلیس هم موضوع را بررسی می‌کنند تا معلوم شود مامور پلیس قانون به‌کارگیری سلاح را استفاده کرده یا نه؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها