لکسوس به تازگی از افزودن عضوی جدید به خانواده کراس اوور ان‌ایکس 300 (NX300) مدل 202 خبر داده که به نظر می‌رسد جذاب‌ترین شاسی‌بلند لکسوس تاکنون باشد. به گزارش خبرخودرو، این مدل جدید که بلک‌لاین اسپشیال ادیشن نامیده می‌شود، ان‌ایکس300 را به یک مدل جاده‌ای بی‌رقیب تبدیل می‌کند.
کد خبر: ۱۲۳۱۳۷۸

شاید این خودرو به اندازه یک جت فوق‌العاده نباشد، اما به لطف بهره‌گیری از عناصر مشکی، اسرارآمیزتر به نظر می‌رسد و برای مشتریانی مناسب است که فکر می‌کنند نسخه اف (F) اسپرت و قطعات تزئینی برای آنها کافی نیستند.
ان‌ایکس300 بلک‌لاین اسپشیال ادیشن به طور کامل مشکی نیست و با سه گزینه رنگ بدنه سفید صدفی Eminent، خاکستری صدفی Nebula یا قرمز میکای Matador ارائه می‌شود که همگی جذاب به نظر می‌رسند. طرح مشکی حقیقی این خودرو به صورت جلوپنجره تیره با قاب مشکی و قاب چراغ‌های مه‌شکن مشکی به همراه آینه‌های کناری مشکی خواهد بود. همچنین رینگ‌های برنزی 18 اینچی نیمه‌مشکی با روکش‌های همرنگ بدنه برای این مدل در نظر گرفته شده است.
طرح برنزی در کابین این خودرو نیز ادامه دارد و در دوخت صندلی‌ها، کنسول وسط، تریم درها و کف پایی‌ها دیده می‌شود. همچنین، خط سقفی مشکی، صندلی‌های جلوی دارای گرمکن و تهویه با عملکرد حافظه و فرمان گرم‌شونده از دیگر ویژگی‌های این خودروست. تمام این تجهیزات در بسته ارتقایی پرمیوم ارائه می‌شود که ویژگی‌هایی همچون سانروف برقی و آینه‌های تنظیم خودکار را نیز شامل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها