دزد حرفه‌ای برای پرداخت مهریه 514 سکه‌ای همسرش از خانه‌ها سکه سرقت می‌کرد.
کد خبر: ۱۲۳۱۲۰۰

به گزارش خبرنگار جام‌جم، چندی قبل مردی در تماس با پلیس از حضور سارقان در خانه‌اش خبر داد. در ادامه تیمی از ماموران راهی محل سرقت شدند که شاکی به ماموران گفت: من و خانواده‌ام امشب مهمانی دعوت بودیم. در آنجا متوجه شدم تلفن‌همراهم را در خانه جا گذشته‌ام، به همین خاطر به خانه بازگشتم. پشت در آپارتمان که رسیدم، متوجه حضور دزدان در خانه‌ام شدم. ماموران در ادامه وارد خانه مورد نظر شده و دو سارق را همراه همدستشان که در پایین ساختمان زاغ‌زنی می‌کرد دستگیر کردند.
متهمان در جریان تحقیقات به سرقت سریالی از خانه‌های شرق تهران اعتراف کردند. سرکرده باند در بازجویی‌ها به قاضی ایرد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت تهران گفت: من آشپز رستوران‌های معروف بودم، اما دوستی با سارقان من را به این راه کشاند. شگردمان نخ‌نما شده بود. خانه‌هایی که چراغشان روشن بود را شناسایی کرده و بعد زنگ می‌زدیم. اگر کسی جواب نمی‌داد، با تخریب در وارد می‌شدیم. به خاطر این‌که من باید مهریه 514 سکه‌ای همسرم را می‌دادم، اگر سکه در خانه پیدا می‌کردیم برای من بود و پول و طلاها به همدستانم می‌رسید.
در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم از مجرمان سابقه‌دار است که پیش از این دوبار به اتهام سرقت روانه زندان شده بود. او در زندان با اعضای باند آشنا شده و از شش ماه قبل سرقت‌ها را آغاز کرده بود. تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها