آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال بلافاصله بعد از ورود کاروان آبی‌ها به اصفهان از اردوی تیم جدا شد تا در کنفرانس پیش از بازی با ذوب‌آهن شرکت کند. او درباره بازی گفت:
کد خبر: ۱۲۳۰۲۵۳

بهتر از من می‌دانید که دیدار استقلال - پرسپولیس یکی از مهمترین بازی‌های لیگ است و برای تمام طرفداران مهمترین بازی سال. همه‌ ما بابت نتیجه‌ای که در دربی گرفتیم، ناراحتیم.
از هواداران استقلال عذرخواهی‌ می‌کنیم، چون می‌خواستیم نتیجه خوبی به آنها هدیه کنیم؛ اما نشد.
ما می‌دانیم که در مسابقات قبلی نتایجی گرفتیم که مستحق آن نبودیم و کمترین گلی که می‌توانستیم به ثمر برسانیم، زده‌ایم. تقویت خط حمله ما، وظیفه باشگاه است؛ اما تمرکز من روی بازیکنان خودم است. چیزی که توانستم انجام بدهم، حمله با دو مهاجم به دروازه پرسپولیس بود و پنجشنبه نیز با دو مهاجم بازی خواهیم کرد.
فرشید اسماعیلی قطعاً در ترکیب ما خواهد بود. روزبه چشمی به آمادگی صد در صد نرسیده است؛ اما می‌تواند بازی کند.
درباره فصل قبل ذوب‌آهن چیزی نمی‌دانم؛ اما درباره دیدار آخرشان چیزی که دیدم این بود که آنها با تک مهاجم بازی می‌کنند. علیرضا منصوریان یکی از مربیان خوب ایران است و چیزی که از ذوب‌آهن انتظار داریم اجرای سیستم 1-2-3-4 باز از سوی این تیم است.
بازیکنان باید از انرژی خودشان به بهترین شکل استفاده کنند، چون پس از بازی با پرسپولیس سه بازی با ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و گل ریحان داریم.
لیگ ایران یکی از سخت‌ترین لیگ‌های آسیاست، به خاطر اینکه بازی‌ها نزدیک است. در هر مسابقه‌ای و مقابل هر حریفی ممکن است امتیاز از دست بدهید و هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد.
ما سه کارت قرمز در سه مسابقه دریافت کرده‌ایم و اگر داور تشخیص دهد که بازیکنان مستحق کارت قرمز بودند، احترام می‌گذاریم؛ اما از نظر من، دو بازیکن تیمم مستحق کارت قرمز نبودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها