پرسپولیسی‌ها پس از پیروزی چه گفتند؟

از خواب گلزنی تا استرس بیشتر از جام جهانی

سیامک نعمتی:برای رسیدن به صدر جدول به این سه امتیاز نیاز داشتیم و خدا را شکر به آن رسیدیم.فحاشی که از اول در بازی در ورزشگاه بود.
کد خبر: ۱۲۲۹۶۸۰

فحاشی را نمی‌توانند کنترل کنند، اما کمیته انضباطی می‌تواند حرکات بازیکنان حریف را که شروع کننده دعوا بودند را بررسی کند. خواهش می‌کنم یک‌بار دیگر فیلم را ببینند. تیم ما امروز از اول آرام بود، اما بازیکنان حریف شروع کننده دعوا بودند.
شجاع خلیل‌زاده:در مجموع بهتر از استقلال بودیم و سه امتیاز حق ما بود.درباره پنالتی هم باید بگویم که آن صحنه یک درصد هم پنالتی نبود. داریوش پشت پای مرا زد و تعجب کردم چرا داور خطای من را اعلام کرد. ما مثل بقیه نیستیم که از داوری انتقاد کنیم، چون کالدرون به ما گفت که اگر داور هم قضاوت بدی داشت، ما باید تلاش کنیم اینقدر خوب باشیم که برنده شویم.
کنعانی‌زادگان: خوشحالم در اولین حضورم در دربی برنده شدم.دیروز سرم شکست. من توپ را بیرون زدم و کاری نکردم. دوست ندارم درباره هواداران استقلال حرف بزنم. مهم نیست آنها چه می‌گویند و مهم، تیم خودم است. بازی به دلیل کری‌خوانی‌هایی که دارد، سخت می‌شود. خدا را شکر که دربی مساوی نشد. ان‌شاا... که تیم ما در آینده بهتر می‌شود. ما به حاشیه‌ها توجه نمی‌کنیم تا قهرمان شویم.
بیرانوند:این اولین بار بود که بعد از هفت دربی سکوهای خالی را در ورزشگاه می‌دیدم.پنالتی زدن در دربی برای هر بازیکنی سخت است، چرا که تمرکز بالایی می‌خواهد. من می‌دانستم که داور در این مسابقه برای استقلال پنالتی می‌گیرد و حتی از یکی دو روز قبل پنالتی‌زدن هر یک از بازیکنان استقلال را برای خود تصویرسازی کردم که در نهایت قرعه به نام علی کریمی افتاد. خدا را شکر می‌کنم که به من کمک کرد تا این پنالتی را مهار کنم.در جام جهانی، جام ملت‌ها و دربی موفق به مهار پنالتی شدم که هر یک از این بازی‌ها شرایط خاص خودش را داشت و نباید آنها را با هم مقایسه کرد. باور کنید استرس دربی برای من بیشتر از جام‌جهانی و جام ملت‌ها است و واقعاً باید تمرکز بالایی در زمین داشته باشی تا اشتباه نکنی. ما بازیکنان دو روز قبل از مسابقه به تلفن‌های خانواده خود هم جواب نمی‌دهیم تا برای دربی تمرکز کنیم.
عبدی: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت که خواب دیده در دربی ۹۰ دروازه استقلال را باز خواهد کرد.خواب دیده بودم که در دربی گل می‌زنم و خداراشکر که خوابم تعبیر شد و لحظه‌ای هم که گل به ثمر رسید باورم نمی‌شد که توپ گل شده است. من نمی‌دانم در صحنه به ثمر رسیدن گل، حسینی مقصر بود یا نه؟فقط تمرکزم روی زدن ضربه آخر بود و دقتی به کار حسینی نداشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها