چهار پسر و یک دختر جوان که مسلحانه به طلافروشی در اسلامشهر دستبرد زده بودند، بازداشت شدند. آنها اعتراف کردند علاوه بر این سرقت، قصد سرقت از طلافروشی‌ای را در رباط کریم داشتند که ناکام ماندند.
کد خبر: ۱۲۲۹۲۰۶

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ظهر 12شهریور امسال ماموران پلیس اسلامشهر در جریان سرقت از طلافروشی در شهرک مهدیه اسلامشهر قرار گرفتند. ماموران با ورود به طلافروشی و بازبینی دوربین مداربسته متوجه شدند سه مرد نقابدار که قمه و سلاح وینچستر ساچمه‌ای داشتند وارد شده و بعد از تیراندازی، بیش از یک کیلو طلا به ارزش 570میلیون تومان سرقت کردند. تیمی از ماموران پلیس آگاهی اسلامشهر در جست‌وجوی سارقان بودند تا این‌که دو هفته بعد رد چهار پسر جوان در رباط کریم و دختر جوانی در تهرانپارس تهران به دست آمد و آنها عصر 26 شهریور امسال بازداشت شد. در بازرسی از مخفیگاه آنها خودروی پراید، سلاح و قمه کشف شد.
فرید سرکرده باند در جریان تحقیقات پلیسی گفت: چندی پیش با شیوا در اینستاگرام آشنا شده و دوستی‌مان شکل گرفت. مدتی بود دچار مشکلات مالی شده و بدهکاری داشتم. هر چه کردم مشکلاتم حل نشد تا این‌که به دوستانم پیشنهاد سرقت طلافروشی دادم. دوستانم و شیوا همه قبول کردند. قمه و سلاح وینچسترساچمه‌ای خریدیم و آماده سرقت شدیم. شیوا با چهره‌های گریم شده به عنوان مشتری به طلافروشی‌ها می‌رفت و آمار آن را به ما می‌داد. آخرین روزهای مرداد امسال، شیوا یک طلافروشی را در رباط کریم نشان کرد‌. چند دقیقه قبل سرقت، یکی از اعضای باندمان ترسید و گفت با ما نمی‌آید حتی ما را تهدید به لو دادن، کرد. چند روز بعد شیوا آمار طلافروشی در اسلامشهر را داد و دوازدهم شهریور به آنجا دستبرد زدیم. با اعتراف وی همدستانش نیز گفته‌های او را تایید کردند.
تحقیقات از متهمان برای رازگشایی از دیگر جرایمشان و کشف طلاهای سرقتی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها