تیم ملی کشتی فرنگی ایران در سه وزن آخر با قطعی کردن دو سهمیه المپیک، شانس کسب سه مدال برنز دارد.
کد خبر: ۱۲۲۸۵۴۴

شاگردان محمد بنا بعد از مدال برنز سعید عبدولی، دیروز به دنبال سه طلای خوشرنگ بودند؛ اما ناکامی در لحظات پایانی موجب شد امروز کشتی‌گیران ما برای کسب مدال برنز روی تشک بروند.
علیرضا نجاتی، نماینده ایران در وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان که تا نیمه‌نهایی عالی پیش رفته بود، با شکست مقابل حریف ژاپنی در مرحله نیمه نهایی از حضور در فینال بازماند. او بعد از برتری مقابل حریفانی از ترکمنستان، مصر و کره جنوبی به
ایوو آنگلوف، قهرمان 2013 جهان و نایب قهرمان 2017 اروپا رسید و او را هم شکست داد تا ضمن کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو به نیمه‌نهایی برسد؛ اما متاسفانه در این مرحله مقابل کنچیرو فومیتا، قهرمان 2017 جهان از ژاپن شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.
محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم در دور اول استراحت داشت و در برابر کیم هیون وو، قهرمان المپیک و جهان با نمایشی خیره‌کننده به برتری رسید و الوین مورسالیف، دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان را هم شکست داد؛ اما در میان ناباوری در برابر الکس بیوربرگ کسیدیس سوئدی شکست خورد و امروز باید برای کسب مدال برنز رقابت کند.
در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی با گذر از استپان داوید (جمهوری چک)، سرگئی سیمینوف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک (روسیه) و مومینجان عبداله‌یف (ازبکستان)، به نیمه‌نهایی رسید ولی مقابل اسکار پینو هیندس (کوبا) شکست خورد و امروز باید برای کسب مدال برنز رقابت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها