پرونده دختر جوان که به خاطر سند نزدن سه‌دانگ خانه پدری از سوی مادرش، او را به قتل رسانده بود، برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد‌. این در حالی است که تنها ولی‌دم که برادر متهم پرونده است برای او درخواست قصاص کرده است.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۳۵

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، مهسا 25 ساله متهم است که شامگاه ششم فروردین امسال در جریان درگیری با مادرش، وی را در خانه‌شان در حوالی محله خانی‌آباد به قتل رسانده است. او در تحقیقات گفت‌: چون مادرش سه‌دانگ خانه را به نام وی سند نزده، وی را به قتل رسانده است.
دختر متهم به قتل بعداز بازسازی صحنه قتل با دستور بازپرس دادسرای جنایی تهران روانه زندان شد‌. این در حالی بود که پزشکی‌قانونی در بررسی سلامت روانی او نظر داده بود که متهم به مادرکشی دارای سلامت روانی است و در زمان جنایت جنون نداشته است. او با گذشت پنج ماه از جنایت از زندان برای شرکت در آخرین جلسه بازپرسی به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: چند سالی بود والدینم جدا از هم زندگی می‌کردند. من در رشته حقوق در دانشگاه درس می‌خواندم، اما پدرم فقط یک‌سال هزینه تحصیلم را پرداخت و بقیه شهریه دانشگاهم را نپرداخت و به ناچار ترک‌تحصیل کردم. مدتی پیش پدرم خانه را به نام مادرم زد و از او خواست که سه‌دانگ از آن را هم به نام من سند بزند، اما مادرم سندی به نامم نزد و مدام برای انتقال سه‌دانگ خانه به نام من بهانه‌های مختلف می‌آورد‌. درگیری‌مان بالا گرفت تا این‌که شب جنایت، دوباره بر سر انتقال سه‌دانگ خانه دعوایمان شد و درگیری‌مان بالا گرفت. او موهای سرم را کشید و همدیگر را کتک زدیم. در این درگیری وقتی مادرم را هول دادم، نفهمیدم چطور شد یک‌دفعه سرش به لبه میز آرایش برخورد کرد و او کف اتاق افتاد. بیرون رفتم تا زغال و تنباکو برای قلیان بخرم. کلید را جا گذاشتم، مادرم در را باز نکرد، آتش‌نشانی وقتی آمد و در را باز کرد، دیدم مادر زخمی‌ام خود را تا راه‌پله‌های طبقه دوم رسانده و همان‌جا افتاده و فوت شده است.
این درحالی بود که برادر متهم پرونده که تنها ولی‌دم بود با حضور در نزد بازپرس پرونده برای خواهرش به خاطر قتل مادرشان درخواست قصاص کرد.
دختر جوان به زندان بازگشت و پرونده او به اتهام مباشرت در قتل عمدی مادرش با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا او به‌زودی محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها