یک قاشق چایخوری تخم شنبلیله را در یک فنجان آب از شب قبل خیس کرده و صبح ناشتا میل کنید.
کد خبر: ۱۲۲۶۴۶۶

یک قاشق چایخوری دارچین، یک قاشق چایخوری زنجبیل و یک لیوان شیر کم چرب را درقابلمه کوچکی ریخته و حدود دو دقیقه می‌جوشانیم و بعد از این که کمی خنک شد با یک قاشق مرباخوری عسل طبیعی شیرین کرده و به مدت یک ماه هر روز صبح نیم ساعت قبل از صبحانه و ناشتا میل کنید. این دمکرده برای کاهش دردهای مفصلی چیزی مثل معجزه است. کسانی که نمی‌توانند شیر بخورند می‌توانند آب یا چای سبز را جایگزین شیر کنند.
یک قاشق غذاخوری زردچوبه، دو قاشق غذاخوری گیاه گزنه و رازیانه و یک قاشق مرباخوری پوست تخم‌مرغ را در سه فنجان آبجوش ریخته و ده دقیقه می‌جوشانیم و وقتی کمی خنک شد با یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی شیرین کرده و سه بار در روز میل کنید.
مخلوط یک قاشق چایخوری پودر سنجد و یک فنجان شیر کم چرب از بروز یا پیشرفت پوکی استخوان و آرتروز جلوگیری می‌کند.
روزانه سه فنجان شربت خرما برای درمان رماتیسم مفصلی بسیار مفید است. برای تهیه شربت خرما حدود ده عدد خرما را در یک لیتر آب ریخته و می‌جوشانیم و بعد آن را صاف کرده و روزانه میل کنید.
ترخون سرشار از کلسیم، آهن و منگنز بوده و درمان بسیاری از بیماری‌های مفصلی است.
روغن ماهی، حاوی اسید‌های چرب امگا3 بوده و دارای اثر ضدالتهابی است و برای کاهش درد‌های مفاصل و درمان آرتریت روماتوئید مفید است.
خوردن یک تا دو حبه سیر در روز، درد و التهاب مفاصل را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد.
از خوردن برخی مواد غذایی نفاخ مانند بامیه، انواع کلم و حبوبات به میزان زیاد پرهیز کرده و در عوض هنگام تهیه غذا از ادویه‌های تند استفاده کنید.
دو عدد هویج را شسته، پوستش را گرفته و رنده می‌کنیم سپس با کمی آب و آبلیموی تازه مخلوط کرده و طی روز میل کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها