عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سرنوشت کنوانسیون‌های سی.اف.تی و پالرمو گفت: از ۴۰موردی که درباره این لوایح مطرح بود به ۲۸مورد پاسخ داده شد و دولت در حال اجرای این موارد است. فعلا ضرورتی در تصمیم‌گیری نسبت به این لوایح در مجمع تشخیص مصلحت نمی‌بینیم.
کد خبر: ۱۲۲۶۳۷۷

محمدرضا باهنر در نشست خبری همچنین در پاسخ به سوالی درباره ارتباط با جبهه پایداری و نواصولگرایی و علت حضور اصولگرایان در انتخابات نیز بیان کرد: در همه انتخابات اعلام کرده‌ایم علت حضور ما، فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم است.
وی افزود: در این شورای ائتلاف و وحدت اصولگرایان آقای قالیباف هم می‌آیند، قصد انشعاب و جداسازی هیچ طیفی وجود ندارد. با طیف آقای احمدی نژاد کاری نداریم.
باهنر ادامه داد: تاکنون جبهه پایداری نماینده‌اش را نفرستاده است و از طیف آقای لاریجانی هم دعوت نشده که این هم از اشکالات شورای ائتلاف است که باید برطرف شود.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: شورای ائتلاف اصولگرایان کلید خورده و چشم‌انداز ما وحدت صددرصدی است. در دوره‌های گذشته هم این بوده که شاید به این عدد صددرصد نرسیم، اما سعی خود را خواهیم کرد، بنده در آن جلسه هستم و شرکت می‌کنم./میزان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها