مدیر روابط‌عمومی صداوسیما:

هانیه توسلی ممنوع‌التصویر نیست

محمدحسین رنجبران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته است که با رئیس مرکز صیانت سازمان صداوسیما صحبت کرده و او گفته مرکز صیانت به عنوان متولی موضوع، تاکنون ممنوعیتی برای هانیه توسلی نداشته است.
کد خبر: ۱۲۲۶۳۴۰

به گزارش جام‌جم، رنجبران نوشته است: «برخی از همکاران رسانه‌ای و مخاطبان از ممنوع‌التصویری خانم هانیه توسلی پرسیدند که با رئیس مرکز صیانت سازمان صحبت کردم و ایشان گفت که مرکز صیانت به‌عنوان متولی موضوع تاکنون ممنوعیتی برای خانم توسلی نداشته و این خبرهای جعلی که متاسفانه ذهن هنرمندان و مردم را مشوش می‌کند، نادرست است.»
رنجبران چند روز پیش نیز در توییت دیگری نوشته بود: برای چندمین بار موجی راه افتاده که صداوسیما فلانی و بهمانی را ممنوع‌التصویر کرده؛ من هم برای چندمین بار عرض می‌کنم سازمان صداوسیما هیچ کسی را راسا ممنوع‌التصویر نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد.
تکذیب ممنوع‌التصویری هانیه توسلی در تلویزیون از سوی مدیر‌کل روابط‌عمومی سازمان صداوسیما در پی ادعای پخش‌کننده یک فیلم سینمایی که این بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخته است، صورت پذیرفت. پیش از این در خبرها آمده بود، پخش‌کننده فیلم سینمایی ایده اصلی گفته است: بعد از آن‌که تیزرهای فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی آماده شد، آن را به صداوسیما ارائه کردیم اما به ما اعلام شد باید بخش‌هایی که هانیه توسلی در آن حضور دارد، حذف شود.
این پخش‌کننده ادامه داد: به ما اعلام شد پخش تصویر و صدای هانیه توسلی در قالب تیزر و برنامه‌های دیگر ممنوع است.
در ایده اصلی مریلا زارعی، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی و مهرداد صدیقیان بازی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها