مهدی کیانی، بهترین هافبک لیگ هجدهم در گفت‌وگو با جام‌جم

این جایزه متعلق به همه سپاهانی‌هاست

مهدی کیانی، هافبک خوش‌اخلاق تیم فوتبال سپاهان اصفهان به عنوان بهترین بازیکن خط میانی از سوی کارشناسان فوتبال و خبرنگاران در مراسم انتخاب بهترین‌های فصل هجدهم معرفی شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۳۰۵

وی که در زمان برگزاری جلسه در ترکیب اصلی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر به میدان می‌رفت درخصوص این انتخاب به جام‌جم گفت: واقعا جای شکر دارد که تلاش‌هایم در فصل قبل دیده شد. البته فوتبال ایران سرچشمه بزرگی از بازیکنان شایسته و لایق در پست‌های مختلف است و این موضوع توسط کارشناسان فوتبال نیز مورد قبول واقع شده است. همه می‌دانیم چقدر استعداد در فوتبال کشور ما وجود دارد و هر سال تعداد زیادی از بازیکنان ایران در لیگ خودشان را نشان می‌دهند یا لژیونر می‌شوند؛ به همین علت خوشحالم بین این همه بازیکن خوب، توانستم عملکردی داشته باشم که به چشم بیاید و بابت آن جایزه بگیرم.
کیانی اضافه کرد: از صمیم قلب تشکر می‌کنم از همه کارشناسان، اهالی رسانه و تمام کسانی که به من رای دادند. دعا می‌کردم لایق و شایسته دریافت این عنوان باشم و خدا را شکر می‌کنم که این‌طور شد. بعد از مراسم مصاحبه‌هایی خواندم که نشان می‌داد انتخابم از نگاه دیگران نیز درست بوده است. البته معتقدم این جایزه متعلق به همه بازیکنان سپاهان است و من تنها در آن دخیل نبودم.
این بازیکن که بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر بازو دارد، درخصوص وضعیت تیمش نیز گفت: تیم بسیار خوبی داریم و مدعی قهرمانی هستیم. اگر مثل فصل پیش اسیر اتفاقات نشویم، می‌توانیم یک سال عالی را پشت سر بگذاریم و به افتخارات جدیدی دست پیدا کنیم. در فصل قبل نیز مدعی اصلی قهرمانی بودیم ولی همه دیدند که چه اتفاقاتی برای سپاهان رقم خورد که بابتش قهرمانی را از دست دادیم و فصل را بدون هیچ جامی به پایان رساندیم اما امسال موضوع کاملا متفاوت است و می‌خواهیم بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذاریم تا هواداران‌مان را سربلند کنیم. از طرفداران هم خواستیم ما را بیشتر از سال گذشته حمایت کنند تا ان‌شاءا... در کنار هم جشن قهرمانی بگیریم. همه برای کسب قهرمانی در این فصل مصمم هستند.
کیانی در مورد رقبای قهرمانی سپاهان نیز گفت: مثل همیشه پرسپولیس، استقلال، تراکتور و شهر خودرو مشهد را به‌عنوان مهم‌ترین مدعیان قهرمانی می‌دانم و فکر می‌کنم آنها هستند که می‌توانند برای ما دردسر‌هایی ایجاد کنند. امیدوارم هر تیمی که آمادگی ذهنی و بدنی بهتری دارد، بتواند به عنوان قهرمانی فصل دست یابد.
او در نهایت افزود: بار دیگر می‌خواهم از همه اعضای خانواده بزرگ سپاهان تشکر و تقدیر کنم. اگر آنها نبودند بازی‌های من به چشم نمی‌آمد. این عنوان متعلق به همه آنهاست. البته معتقدم از تیم ما بازیکنان بیشتری غیر از من و کی‌روش استنلی نیز می‌توانستند بین گزینه‌ها حضور داشته باشند و جوایزی بگیرند اما همین که تلاش‌های بازیکنان ما دیده شد و من به نمایندگی از کل تیم جایزه دریافت کردم، باعث شادمانی همه خواهد شد.

کاوه علی‌اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها